کد خبر : 59361
تاریخ : 1401/6/7
گروه خبری : جامعه

استاندار ایلام:

بازگشایی بازارچه چیلات با جدیت در حال پیگیری است

حسن بهرام‌نیا در پنجمین روز از هفته دولت در دیدار با امام جمعه دهلران گفت: با عنایت به وسعت، جمعیت و میزان برخورداری هر شهرستان اعتبارات، تسهیلات و امکانات بین آن توزیع می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه مهم شهرستان دهلران در استان افزود: برای توسعه صادرات و رشد پیشرفت شهرستان و بازگشایی بازارچه چیلات با جدیت در حال پیگیری است.

استاندار ایلام تصریح کرد: در طول 9 ماه گذشته که در استان ایلام کار را آغاز کردیم و به گفته معاون اول رئیس جمهور اقداماتی که باید در طول یک سال و یا دوسال انجام می‌شد چندین ماهه انجام شده است که این مهم نشانگر کار جهادی مدیران استان است که باید استمرار داشته باشد.

بهرام‌نیا ادامه داد: از مسیر بیشه دراز و دهلران- اندیمشک عملیات عمرانی شتاب بیشتری گرفته و ایلام به کارگاه سازندگی تبدیل شده است.

وی تأکید کرد: همه ما عنایت خاصی به شهرستان دهلران داریم چراکه مردم این شهرستان در دوران دفاع مقدس ایفای نقش کردند و این شهرستان قدمگاه رزمندگان عزیزی است که با تمام وجود برای برای اعتلای اقتدار نظام اسلامی تلاش کردند.

استاندار ایلام اضافه کرد: مدیران استان‌های معین و مدیران شرکت‌های نفت و گاز و در شهرستان دهلران همه باید برای اربعین و باشکوه شدن این کنگره بزرگ کمک‌رسانی کنند.

امام جمعه دهلران نیز در این دیدار با تبریک هفته دولت با اشاره به وسعت دهلران و شرکت‌های نفتی گفت: انتظار است به اعتبارات دهلران توجه ویژه و در بودجه اربعین دهلران ویژه دیده شود.

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی بر ضرورت توجه به راه‌ها و نهضت راه‌سازی در استان و دهلران تأکید و گفت: این دولت به‌خوبی بدهی‌ها را پرداخت کرده و خواستاریم که ریل و راه آهن در دهلران اجرایی و تسریع شود.

وی از همت استاندار در بحث اربعین تقدیر و افزود: 40 موکب بصورت رسمی در دهلران فعالیت دارد و توجه به چیلات از دیگر مطالبات است.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/59361