کد خبر : 60821
تاریخ : 1401/7/12
گروه خبری : استان‌ها

فرمانده سپاه همدان:

شهیدهمدانی الگوی بزرگ مقاومت و کار جهادی است

سردار «مظاهر مجیدی» از برگزاری هفتمین سالگرد شهادت قافله‌سالار شهدای مدافع حرم سرلشکر شهید «حاج‌حسین همدانی» در همدان خبر داد.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت این شهید والامقام، بیان کرد: ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت سالگرد این شهید والامقام در همدان به مدت یک هفته از 12 تا 16 مهرماه برگزار می‌شود.
وی از برگزاری 15 عنوان برنامه شاخص در راستای بزرگداشت شهید «حاج‌حسین همدانی» در همدان خبر داد و گفت: هم‌زمان با نخستین روز از اجرای این برنامه‌ها فرماندهان نیروهای مسلح با حجت‌الاسلام‌والمسلمین شعبانی‌موثقی، نماینده ولی فقیه در استان همدان دیدار می‌کنند.
سردار مجیدی افزود: مراسم بزرگداشت هفتمین سالگرد شهید همدانی با حضور مسئولین استانی، خانواده شهدا و ایثارگر، هم‌رزمان شهید و آحاد مردم دارالمؤمنین همدان 13 مهرماه هم‌زمان با نماز مغرب و عشا در حسینیه امام (ره) برگزار می‌شود.
وی به برگزاری بیست‌وهفتمین مجمع فرماندهان استان همدان در مجتمع انصار اشاره و عنوان کرد: مراسم بزرگداشت «حبیب حرم» نیز در جوار مزار مطهر این شهید بزرگوار، 14 مهرماه برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به تشکیل هیئت رزمندگان همدان توسط شهیدهمدانی، گفت: به‌مناسبت فرا رسیدن سالگرد این شهید والامقام مراسم قرائت دعای ندبه هیئت رزمندگان در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود که این مراسم به‌صورت زنده از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
وی به برنامه تجدید میثاق با حبیب حرم با حضور یگان‌های نمونه سطح استان اشاره و بیان کرد: این مراسم 16 مهرماه با حضور یگان‌های نمونه استان در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام والای شهیدهمدانی و شهدای استان اجرا می‌شود.
سردار مجیدی در تشریح دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده یادآور شد: مراسم شعر و خاطره شهیدهمدانی نیز به همت حوزه هنری همدان و یادواره شهیدهمدانی در شهرستان‌های استان به همت نواحی برگزار می‌شود.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/60821