کد خبر : 60827
تاریخ : 1401/7/12
گروه خبری : جامعه

استاندار کردستان:

تحقق اهداف دولت نیازمند بهره‌گیری از نخبگان و ارتباط با بسیج است

اسماعیل زارعی‌کوشا در اجلاسیه سالیانه مجمع بسیجیان استان ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول و همچنین قدردانی از برگزارکنندگان این اجلاسیه، اظهار کرد: هر دولتی با توجه به شعارهای انتخاباتی خود، برنامه‌هایی تدوین می‌کند و در راس برنامه‌های دکتر رئیسی، مردمی بودن، احیای شعارهای اصیل انقلاب اسلامی، رویکرد عملی به این شعارها و همچنین عبور از نگاه‌های کلیشه‌ای به آن‌ها است.
وی افزود: کارگزاران، مدیران و مسئولانی که در سطوح مختلف این دولت مسئولیت دارند، متعهد و مکلف هستند در جهت تحقق این اهداف حرکت کنند و در این راستا نیازمند بهره‌گیری از جامعه نخبگانی هستیم.
وی با ابراز خرسندی از وجود نگاه علمی، روحیه انقلابی و دیدگاه حقیقت‌گرایانه در جامعه نخبگانی بسیج، ادامه داد: یکی از نقص‌هایی که با آن مواجهیم، فاصله و زاویه برخی نخبگان با حقایق جامعه است.
این مسئول ادامه داد: تحریف واقعیت‌ها با سیطره رسانه‌ها بر افکار و اذهان عمومی و با ارائه آنچه که خواست مدیران پشت صحنه آن رسانه‌هاست، عیناً در زمان حاضر اتفاق می‌افتد.
زارعی‌کوشا، هشدار داد: آیندگان ما را بر اساس آنچه که امروز به ثبت می‌رسد قضاوت می‌کنند و تاریخ را بر اساس آنچه که رسانه‌ها امروز رقم می‌زنند، تحلیل می‌کنند لذا آنچه مقام معظم رهبری به‌عنوان جهاد تبیین مطرح می‌فرمایند، بسیار مهم است.
وی با اذعان به تأثیر فضای مجازی بر امروز و آینده ما، تأکید کرد: امروز جامعه نخبگانی ما، نیازمند تبیین است تا افکار از اسارت رسانه‌ها و سیطره نگران کننده آن‌ها خارج شود.
استاندار کردستان، در ادامه تأکید کرد: به نفع استان است که ارتباط میان مجموعه فکری بسیج و دستگاه‌های اجرایی یک ارتباط مستمر باشد و نیاز داریم اطلاعات را به هم نزدیک کنیم یا مطالعات را به‌روز رسانی کنیم.
زارعی‌کوشا حوزه اقتصاد استان را نیازمند راهکارهای اثرگذار و کاهش فرایند بروکراسی اداری دانست و خاطرنشان کرد: امروز برای رسیدن به توسعه اقتصادی در استان، راهی جز توسعه سرمایه‌گذاری مولدِ مؤثر و مطالعه شده نداریم.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/60827