کد خبر : 60834
تاریخ : 1401/7/12
گروه خبری : جامعه

دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری کرمانشاه با بازداشتی‌های حوادث اخیر

جمعی از آشوبگران اظهار پشیمانی کردند

آیت‌الله محمود محمدی‌عراقی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری به همراه پرویز توسلی‌زاده، رئیس کل دادگستری استان با حضور در زندان دیزل‌آباد شهر کرمانشاه در دیدار با بازداشت‌شدگان آشوب‌های اخیر، پای حرف آن‌ها نشستند و مشکلات آن‌ها را مورد بررسی قرار دادند.
شماری از این زندانیان که در ناآرامی‌های اخیر دستگیر شده بودند، با اظهار ندامت و پشیمانی، اعلام کردند تحت تأثیر فضای مجازی و همچنین کارهای تحریک‌آمیز آشوبگران قرار گرفته و جوگیر شده‌اند.
نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی بر پایه رأفت اسلامی است، بااین‌حال اجازه هیچ‌گونه تعرضی به آشوبگران دست‌نشانده دشمنان نخواهد داد.
وی با اعلام اینکه افرادی که جرمی مرتکب نشده‌اند به‌زودی مورد رأفت اسلامی قرار می‌گیرند، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی برای برقراری امنیت مردم به آشوبگران اجازه تعرض به جان و مال مردم را نخواهد داد.
آیت‌الله محمدی‌عراقی متذکر شد: هیچ‌گونه اظهار نظر و اعتراض مسالمت‌آمیز سرکوب نمی‌شود؛ انتقاد و اعتراض آزاد است، اما تعرض به جان‌، مال و ناموس مردم قابل قبول نیست.
پرویز توسلی‌زاده، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه هم خاطرنشان کرد: تا جایی که امکان داشته باشد در راستای رفع مشکل این زندانیان کمک خواهیم کرد، اما تخریب اموال عمومی و حمله به عوامل انتظامی و امنیتی که وظیفه امنیت در جامعه را برعهده دارند، اصلاً کار درست و قابل توجیهی نیست.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/60834