کد خبر : 62797
تاریخ : 1401/8/30
گروه خبری : سلامت

پیشرفت 80 درصدی عملیات ساخت بیمارستان ولی عصر(عج) اراک

علیرضا امانی اظهار کرد: بیمارستان 500 تختخوابی ولیعصر (عج) اراک هم اکنون از 80 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و عملیات تکمیل با شتاب خوبی در حال انجام است.
وی تصریح کرد: طی روزهای گذشته استاندار مرکزی بازدیدی از روند عملیات احداث این پروژه داشت که در آن نشست بخشی از مسائل و مشکلات پیشرو مطرح و در مورد رفع آنها تصمیم‌گیری شد که امیدواریم با رفع پاره‌ای از چالش‌ها شاهد تکمیل هرچه سریع‌تر این بیمارستان باشیم.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک از فعالیت روزانه 300 نفر برای ساخت این بیمارستان خبر داد و خاطرنشان کرد: از نظر تزریق منابع مالی با توجه به اعتبارات اختصاص یافته به ویژه از محل سفر رئیس جمهور مشکلی وجود ندارد.
امانی با اشاره به بسیج همه امکانات و ظرفیت‌ها برای بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از این طرح بزرگ درمانی گفت: بیش از یک دهه از عملیات کلنگ‌زنی این طرح می‌گذرد متاسفانه در سال‌های قبل طرح با جدیت دنبال نمی‌شد و کوتاهی‌های صورت گرفته در ساخت بیمارستان موجب طولانی شدن روند احداث شد که این مسئله موجب نارضایتی مردمی را در پی داشت، اما خوشبختانه دولت سیزدهم تمام توان و سعی خود را برای تکمیل این بیمارستان به کار بسته تا هرچه سریع مردم بتوانند از این مرکز بزرگ درمانی بهره‌مند شوند.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/62797