کد خبر : 63188
تاریخ : 1401/9/9
گروه خبری : استان‌ها

فرماندار تویسرکان:

43 طرح عمرانی این شهرستان در دست اجرا است

حسین افشاری روز سه‌شنبه افزود: 45 میلیارد تومان اعتبار از محل منابع استانی امسال برای طرح‌های این شهرستان مصوب شده که تاکنون 30 درصد این اعتبارات اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: بیشترین اعتبارات عمرانی شهرستان تویسرکان در حوزه‌های آب‌رسانی، راه‌های روستایی، تکمیل زیرساخت‌ها و انتقال خدمات به مناطق روستایی هزینه شده است.
افشاری تصریح کرد: عملیات اجرایی طرح‌های زیربنایی عمرانی تویسرکان آغاز شده است و با اختصاص بودجه، دیون و مطالبات پیمانکاران وصول می‌شود.
فرماندار تویسرکان اظهار کرد: تکمیل سد خرمرود، چهارخطه تویسرکان به کنگاور، تکمیل ایستگاه راه‌آهن باباکمال، تصفیه‌خانه سد سرابی، بهسازی و تعریض محور خیرآباد به فرسفج، طرح‌های آبخیزداری و بازسازی و بهسازی روستاها از طرح‌های مهم در دست اجرای این شهرستان است.
افشاری تصریح کرد: تکمیل طرح‌های زیربنایی نیمه‌تمام در اولویت اقدامات دولت مردمی سیزدهم است که بهره‌برداری از آن‌ها علاوه‌بر توسعه و پیشرفت، موجب رضایتمندی شهروندان می‌شود.
فرماندار تویسرکان افزود: دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به ایجاد اشتغال جوانان دارد و همه همت خود را برای این حوزه به‌کار گرفته است و در راستای این سیاست و تلاش مدیران، 70 درصد از تعهد اشتغال شهرستان در هفت‌ماهه امسال محقق شده است.
تویسرکان با حدود 105 هزار نفر جمعیت، یکی از شهرستان‌های غربی استان همدان است.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/63188