کد خبر : 63520
تاریخ : 1401/9/17
گروه خبری : دین و اندیشه

امام جمعه ملبورن:

جامعه جهانی به وعده خود برای یاری فلسطین عمل کند

حجت‌الاسلام اشفاق وحیدی طی سخنانی در جلسه هفتگی در شهر ملبورن گفت: نهادهای ناظر حقوق بشری جهان علیه ظلم و وحشیگری‌های اسرائیل یکصدا شده و برای اجرای قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل درباره فلسطین اقدام کنند.
وی تاکید کرد: ما تشدید اوضاع فلسطین اشغالی و افزایش تروریسم صهیونیستی را به شدت محکوم می‌کنیم با این حال سکوت شرم آور جهان در قبال اقدامات ضدبشری حاکمان و نظامی رژیم کودک کش اسرائیل شگفت انگیز است.
امام جمعه ملبورن گفت: همه کشورها باید در کنار یکدیگر علیه ظلم و اشغالگری نامشروع قدرت‌های استکباری مبارزه نمایند زیرا فقط با وحدت و انسجام می‌توانیم رفاه و آرامش را برای ملت‌های خود فراهم نمائیم.
وی زندگی حضرت زینب کبری سلام الله علیها، را سرلوحه و منبع الهام برای بانوان دانست و تاکید کرد: دختران، خواهران و تمامی بانوان جهان اسلام برای رسیدن به رفاه و سعادت می‌بایست از تعلیمات حضرت زینب (س) تبعیت نمایند.
امام جمعه ملبورن افزود: حقوق بانوان و دختران در پرتوی سیره فاطمی و زینبی نهفته است لذا زنان باید برای هوشیاری در برابر ظلم، ناهنجاری‌ها و اعتلای حق از سیره حضرت زینب سلام الله علیها پیروی کنند.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/63520