کد خبر : 65233
تاریخ : 1401/11/3
گروه خبری : جامعه

شهید نورمراد احمدوند:

در راه انقلاب اسلامى ایران خواهیم جنگید

شهیدمطهری در کتاب حماسه حسینی نگاشته است: «سخاوتمند، هنرمند و عالم مال، هنر و علم خود را که بخشی از وجود اوست، جاودانه می‌کند؛ اما شهید، خودش را جاودانه می‌کند».
آری شهید آن جاودانه‌ای است که مرزوق نزد خداوند است؛ هم او که در تمام طول حیات دنیایی خود در مسیر خدایی بودن پای فشرد، بی‌هیچ تردید شهیدانه زیست تا به مقام شهادت نائل آمد.
و اینک میهمان پیام شهید نورمراد احمدوند که بر وصیتنامه‌اش نقش بسته، هستیم:
بسم رب الشهداءوالصدیقین
الذین اذا اصابتهم مصیبة قالوا انالله و اناالیه راجعون.
اگر کسى از ترس دشمن فرار کند، چگونه می‌تواند در آخرت لبه‌هاى تیز شمشیر را تحمل کند؟
با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامى ایران این خشم توفنده علیه ظالمان جهان و با درود به تمام شهیدان راه حق و حقیقت عنوان وصیت‌نامه را شروع مى‌کنم.
شهید شمعى است که می‌سوزد و به اطراف خود روشنایى می‌بخشد؛ حرکت عظیم انقلاب اسلامى ایران از اول تا حال تمام حالات خود را علیه طاغوتیان جهان داشته و مبارزه می‌کند و تا آخر که این انقلاب بر تمام سرزمین‌هاى جهان فرا رسد و کاخ ستمگران را واژگون کند، آن‌هم به رهبریت نایب مهدى.
امت اسلامى قیام کرده و کشور ایران میدان است که مردم بیدار شوند، آن‌هم با وحدت و انسجام.
من امام عزیزم را تنها نخواهم گذاشت، چراکه مرا از ظلمت به روشنایى رساند و از ظلمت نجاتم داد؛ به شهادت حسین (ع) سوگند یاد می‌کنم که اگر دست و پایم را قطع کنند و نتوانم از خود حرکتى داشته باشم، با زبانم فریاد می‌کنم «امام عزیزم که یارى‌دهنده قرآن مهدى (عج) است را تنها نخواهم گذاشت».
اى منافقان و اى کافران از خدا بی‌خبر اگر حسین را در کربلا شهید کردند و کسی را نداشت او را یارى کند، ما هستیم که از حسین زمان دفاع کنیم و تا خون در بدن داریم، در راه انقلاب اسلامى ایران خواهیم جنگید.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/65233