کد خبر : 65642
تاریخ : 1401/11/12
گروه خبری : جامعه

رویداد «مهارت‌های دیجیتال» در کرمانشاه کلید خورد

در این رویداد سه روزه که فعالیت آن با حضور 40 نفر از نوجوانان و جوانان مراکز توانمندسازی، بهزیستی و کارآفرینی اجتماعی استان‌های کرمانشاه و اصفهان به میزبانی هتل پارسیان کرمانشاه آغاز شد، معاون دفتر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان بر توسعه مهارت‌های دیجیتال بین قشر جوان جامعه در جهت ایجاد اشتغال و درآمد تاکید کرد.
«شهرام عظیمی» با اشاره به برگزاری این رویداد آموزشی با همکاری دفتر جوانان یونیسف در ایران افزود: سازمان‌های پیشرو، مدل‌های مسیر شغلی و زیرساخت‌های آموزش و توسعه خود را برای عصر دیجیتال بازنگری می‌کنند و تلاش می‌کنند از ظرفیت‌های این عرصه استفاده کنند.
وی یادآور شد: در عصر دیجیتال، آموزش‌های مهارتی در این زمینه بخصوص برای نوجوانان و جوانان ضروری است و وزارت ورزش و جوانان با همکاری دفتر یونیسف تلاش می‌کند در این بخش دوره‌های آموزشی ویژه نوجوانان و جوانان در راستای توانمند سازی آنان را برگزار کند.
معاون دفتر امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان افزود: در دنیای امروز تعداد شرکت‌هایی که در زمینه کسب و کار دیجیتال فعالیت دارند رو به افزایش است و جوانان ما نیز باید تلاش کنند از این ظرفیت بزرگ دنیای امروز در جهت توانمندسازی و اشتغالزایی و همچنین تولید درآمد بهره ببرند.
عظیمی با بیان اینکه تاکنون با همکاری یونیسف و مراکز توانمندسازی در کشور حدود 473 نفر چنین آموزش‌های مهارتی را دیده و جذب بازار کار شده‌اند، افزود: نقش آفرینی سازمان‌هایی مانند وزارت ورزش و جوانان در این زمینه می‌تواند نقش مهمی در توسعه این مهارت مهم در جامعه داشته و به کاهش قابل توجه آمار بیکاری کمک کند.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/65642