کد خبر : 65675
تاریخ : 1401/11/13
گروه خبری : جامعه

تجزیه ایران قوی مهم‌ترین هدف دشمن در توطئه‌ها و آشوب‌ها است

آزادی حقیقی بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب است

سردار سیدصادق حسینی در مراسم نواختن زنگ انقلاب در مدرسه شهید کورانی سنندج با تبریک آغاز دهه فجر اظهار کرد: حضور دانش‌آموزان در نخستین روز از آغاز دهه فجر ارزشمند است و نشان از پایداری ایمان و اعتقاد به آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
وی گفت: امروز 12 بهمن مصادف با ورد شکوهمند و پیروزی‌بخش امام راحل در بهمن 57 است که منجر به پیروزی انقلابی شد که ویژگی‌های خاص خود را دارد و بر پایه سه ویژگی خدامحوری، رهبری استثایی امام و حضور گسترده مردم به انقلابی مردمی تبدیل شده است.
وی به استقبال شکوهمند و بزرگ مردم از وورد امام در سال 57 اشاره کرد و با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی گسترده و بسیار زیاد است، خاطرنشان کرد: نخستین دستاورد بزرگ انقلاب، آزادی مردم ایران از یوغ استکبار آمریکایی‌ها بود، کشور ایران تحت رهبری امام آمریکا را از این مرز بوم بیرون راند و کشور را آزاد کرد، بنابراین آزادی حقیقی که به ارمغان آورد بزرگ‌ترین دستاور انقلاب اسلامی است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اذعان کرد: در عرصه‌ها و نقاط مختلف جهان هیچگاه برای نوع تغییر نوع ساختار سیاسی به آرا مردم مراجعه نکرده‌اند ولی جمهوری اسلامی تمام اختیار را به مردم واگذار و رفراندوم برگزار کرد.
سردار حسینی اضافه کرد: امروز دشمن تلاش می‌کند دستاورد بزرگ ایران را زیرسوال ببرد و اکنون همان‌هایی که امام با تلاش چندین ساله به کمک انقلابیون از کشور بیرون انداخت اکنون خواهان بازگشت به ایران هستند و دندان تیز کرده‌اند تا منفعت‌های به غارت رفته کشور ایران در آن سال‌ها را دوباره به‌دست آورند.
وی تأکید کرد: ملت ایران همان مردمی هستند که سال 57 انقلاب کردند و در مقابل توطئه‌ها و گروهک‌های ضد انقلاب ایستادگی کردند.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان یکی از موضوعات مورد تأکید رهبری را جهاد تببین و تشخیص به‌هنگام عنوان کرد و گفت: اگرچه برنامه‌ریزی دشمنان درست بود اما بدخواهان ایران اسلامی مانند نقشه‌هایی که در سال 57 کشیدند در برآورد و شناخت ملت ایرانه اشتباه کردند.
سردار حسینی یادآور شد: در اغتشاشات اخیر بازهم دشمن تلاش کرد بر نظام خدشه وارد کند، آنان می‌خواهند کشور بزرگ و کهن و تاریخی ایران را تکه‌تکه و تجزیه کنند چون از ایران اسلامی قدرتمند می‌ترسند و همه امکانات خود را جمع کرده‌اند که در برابر مردم بایستند.
وی گفت: دشمنان آزادی و عدالت را در جدایی قومیت‌های ایرانی می‌دانند، چون ایران در آزادی، استقلال و پیشرفت و اسلام واقعی، الگویی برای جهان اسلام و غیر اسلام است.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/65675