کد خبر : 67681
تاریخ : 1402/1/21
گروه خبری : فرهنگی

سازمان انرژی اتمی، سال گذشته ١5٩ دستاورد را ثبت کرد

 
اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد سازمان متبوعش در سال ١4٠١ توانسته ١5٩ دستاورد را ثبت کند.

محمد اسلامی اظهار کرد: در روز‌های آغازین سال ١4٠٢، روز ٢٠ فروردین که «روز ملی فناوری هسته‌ای» نامگذاری شده است را در کنار نام و یاد شهدا گرامی می‌داریم.

وی افزود: ٢٠ فروردین ماه روز میثاق مجدد و وفای به عهد است. ما همه ساله این روز را از این جهت جشن گرفته و برگزار می‌کنیم که پیشرفت خودمان را اندازه‌گیری کنیم.

اسلامی تصریح کرد: اینکه ببینیم، بسنجیم و تطابق دهیم آنچه را که وعده داده و تعهد کردیم و آنچه را که انجام دادیم؛ تا از آن تاریخ میثاق ببندیم که یک گام بلندتر برای دستاورد‌های بیشتر در سال‌های آینده برداریم.

رئیس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: در سال ١4٠١ همکاران ما با تلاش گسترده ١5٩ دستاورد را ثبت کردند که از جنس دستاورد‌های دانشی، فناورانه و صنعتی بوده است. بعضی از این موارد در سال ١4٠١ شروع شد و به نتیجه رسید و بعضی سال گذشته یا از دو، سه سال قبل آغاز شده بود و اکنون مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی افزود: این دستاورد‌ها حکایت از کار پرتحرک و اقدام نتیجه‌گرای سازمان دارد و نشان می‌دهد که به سمت هدف در حرکت هستیم.

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: ١5٩ دستاورد یعنی شما هر ١.5 روز کاری در سازمان انرژی اتمی یک دستاورد به‌دست آورده‌اید. این مساله پیام واضحی از تحرک و پویایی بوده که به وجود آمده است.

اسلامی ادامه داد: ٢٠ فروردین ١4٠٢ به زعم ما و با توکل به خدا، نقطه عطفی خواهد شد تا این زیرساخت‌ها گسترش یابد و در پرتو انسجام سازمانی که فرآیند یکپارچه طراحی و ساخت را توانسته محقق کند و بستر این مهم فراهم شده است؛ سال‌جاری شاهد فعالیت‌های گسترده‌تر خواهیم بود.

وی در پایان گفت: به امید خداوند و با توجه به این موارد مردم در ٢٠ فروردین سال ١4٠٣ با دستاورد‌های بسیار متفاوت‌تر و کارآمدتری آشنا خواهند شد.

 

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/67681