کد خبر : 69151
تاریخ : 1402/2/27
گروه خبری : شهر

تعریض و بازگشایی معابر در اولویت شهرداری همدان باشد

تقاطع مدرس در دست طراحی است

مهدی حیدری با بیان اینکه اقدامات مؤثر از شاخصه‌های مهمی است که شهرداران را در اذهان ماندگار می‌کند، افزود: در دوره‌های گذشته شورای اسلامی شهر به‌ویژه دوره پنجم پروژه‌های بازگشایی و تعریض‌هایی به‌صورت متمرکز و نقطه‌ای صورت گرفته است.
وی گفت: بازگشایی معابر مختلف شهر ازجمله بلوار طالقانی، قدر شمالی، شهیدفهمیده، سعیدیه و غیره از اقدامات مؤثر و ارزشمندی بوده که در دوره‌های گذشته انجام شده است.
رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه یکی از تجربیات موفق بازگشایی و تعریض معابر منطقه چهار است، یادآور شد: به‌لحاظ مساحت تعریضی که در این منطقه اتفاق افتاده، اقدام مبارکی است و این منطقه از شهر توانمندی خوبی در حوزه بازگشایی و تعریض معابر دارد.
وی با بیان اینکه طرح تقاطع غیر هم‌سطح مدرس در دست طراحی است، افزود: شهرداری منطقه چهار باید طرح مورد نظر و برنامه زمان‌بندی برای اجرای پروژه تقاطع غیر هم‌سطح میدان مدرس را تهیه کند و به شورا ارائه دهد؛ همچنین تأثیرات حل مشکلات ترافیکی که این پروژه خواهد داشت در گزارش قید شود.
حیدری با اشاره به بهینه‌سازی سامانه حمل‌ونقل تاکسی، گفت: یکی از اولویت‌های حوزه حمل‌ونقل و ترافیک بحث هوشمند و یکپارچه‌سازی سیستم حمل‌ونقل بار و مسافر است که انتظار می‌رود شهرداری اجرای این طرح را تسریع بخشد.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/69151