کد خبر : 69472
تاریخ : 1402/3/4
گروه خبری : جامعه

ضرورت به‌روزرسانی تأسیسات و تجهیزات گازرسانی در استان همدان

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گاز استان همدان برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با حضور مدیر گازرسانی و هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، رؤسای واحدهای مختلف شرکت گاز استان همدان، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و مدیرعامل انتقال گاز منطقه هفت کشور برگزار شد.
در این مراسم مدیر گازرسانی و هماهنگی امور گازرسانی کشور گفت: سال گذشته سال سختی برای وزارت نفت در امور زیربنایی و گازرسانی بود، به‌طوری که کاهش متوسط دمای دو درجه را در کل کشور شاهد بودیم که وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران همه‌جانبه برای تأمین سوخت و گاز پای کار بودند.
مسلم رحمانی افزود: درحال حاضر بالغ‌بر 27 میلیون مشترک گاز در سطح کشور داریم و یک‌هزار و 228 شهر از شهرهای کشور و بیش از 37 هزار روستا دارای نعمت گاز هستند که 98/5 درصد خانوار شهری و 90 درصد خانوار روستایی را پوشش می‌دهد.
وی همچنین ابراز کرد: در سال گذشته به چهار هزار و 100 صنعت در کشور گازرسانی و هم‌راستا با شعار امسال سعی شده گازرسانی به صنایع جزء اولویت‌های گازرسانی قرار گیرد.
این مقام مسئول افزود: درحال حاضر یک‌هزار و 424 پروژه در کشور فعال هستند که اعتباری بالغ‌بر 17 هزار میلیارد تومان دارند؛ همچنین پروژه‌های دیگری نیز تعریف شده‌اند که با 19 هزار میلیارد تومان اعتبار طی ماه‌های آتی اجرا خواهند شد.
وی ضمن تقدیر از عملکرد محبی‌نظر مدیرعامل پیشین شرکت گاز استان همدان، گفت: انتصاب به‌جا و شایسته مهندس الهیاری که از بدنه شرکت گاز است، انتظار عملیات اجرایی را بالا می‌برد که امیدواریم با استفاده از تخصص و تجربه‌ای که مدیرعامل جدید شرکت گاز استان همدان دارد، این انتظارات به‌خوبی پاسخ مثبت گیرند.
این مقام مسئول از مدیرعامل جدید شرکت گاز استان خواست تا فعالیت در حوزه اطلاع‌رسانی شرکت گاز استان همدان را بیش‌ازپیش تقویت کند و عنوان کرد: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب لازم است مردم را در جریان فعالیت‌ها و عملکردهای شرکت قرار دهیم تا در جریان خدمت‌رسانی‌ها قرار گیرند.
رحمانی درخصوص فعالیت محبی‌نظر مدیرعامل پیشین شرکت گاز استان نیز گفت: محبی‌نظر مدیر جوانی بود که تلاش خود را برای ارتقای شرکت گاز استان همدان در تمام ابعاد به‌کار گرفته بود که کسب عناوین برتر در زمینه‌های مختلف گویای این مهم است.
در ادامه مدیرعامل جدید شرکت گاز استان همدان نیز ضمن تشکر از فعالیت و عملکرد مدیرعامل پیشین شرکت گاز استان، افزود: سرمایه اصلی شرکت نیروی انسانی متخصص و متعهد بوده که یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما حفظ و ارتقای منابع انسانی سازمان در هر بخش است.
مجید الهیاری گفت: از مهم‌ترین نیازها در بحث گازرسانی در شرکت گاز استان همدان، ضرورت به‌روزرسانی تجهیزات و تأسیسات است که انتظار داریم شرکت ملی گاز ایران در این خصوص شرکت گاز استان همدان را کمک و حمایت کند.
وی افزود: فعالیت‌های عمرانی و اجرایی در شرکت گاز استان همدان تقریباً تمام شده و درحال حاضر نیازمند نگهداری و حفظ، تعمیر و به‌روزرسانی هستیم.
الهیاری تأکید کرد: بنده از کف سازمان بالا آمده‌ام و تلاش خواهم کرد خادمی امین و درستکار برای مجموعه شرکت گاز استان همدان باشم.
در ادامه این مراسم مدیرعامل پیشین شرکت گاز استان همدان نیز یادآور شد: درحال حاضر 457 هزار خانوار شهری و 666 هزار خانوار روستایی در استان همدان از نعمت گاز برخوردار هستند.
محمدصادق محبی‌نظر افزود: در راستای گازرسانی به روستاهای استان 10 روستا در دستور کار عملیات گازرسانی قرار گرفته است.
محبی‌نظر ادامه داد: از آذرماه سال 1400 تا امروز 67 هزار بازرسی از کنتورها و رگلاتورها صورت گرفته و تعداد زیادی عملیات گازرسانی، فرهنگی و اجتماعی در این شرکت انجام شده است.
مدیرعامل پیشین شرکت همچنین ضمن آرزوی موفقیت روزافزون برای مدیرعامل جدید شرکت گاز استان همدان، گفت: مسئولیت امانتی است که دیر یا زود باید به دیگری واگذار شود؛ ما همه سرباز انقلابیم که در هر موقعیتی قرار بگیریم، وظیفه خود را خدمت‌رسانی می‌دانیم.
گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه یادبود از زحمات محبی‌نظر مدیرعامل پیشین شرکت گاز استان همدان تقدیر شد و حکم انتصاب مهندس الهیاری توسط مدیر هماهنگی امور گازرسانی کشور به وی اعطا شد.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/69472