کد خبر : 70783
تاریخ : 1402/4/7
گروه خبری : جامعه

پایانه مسافری مرز شوشمی به بهره‌برداری رسید

در این مراسم که در مرز شوشمی برگزار شد محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه، آزاد توفیق رحیم استاندار حلبچه، نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران پاوه و حلبچه و شماری از فعالان اقتصادی این استان‌ها حضور داشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: این سایت در 2 بخش در قالب طرح جامع پایانه و سایت موقت در حال اجراست.

فریبرز کرمی افزود: طرح جامع پایانه این سایت در کمتر از یکماه به پایان رسیده است و برای اجرای آن تاکنون 11 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به سخت گذر بودن این منطقه پیش بینی شده است 2 جاده موازی احداث شود که بخش مسافری از شمال پایانه و جدا از بخش باری و بخش باری هم در جنوب این سایت ایجاد خواهد شد.

فرماندار پاوه نیز در این مراسم گفت: بازگشایی این مرز یکی از آرزوهای دیرینه مردم این منطقه بود که خوشبختانه با اقدامی جهادی و ابتکار دیپلماسی استانداران کرمانشاه و حلبچه به ثمر رسید.

علیرضا حیدری افزود: بدون شک بازگشایی این مرز موجب توسعه روابط تجاری فرهنگی و اقتصادی دو طرف خواهد شد و مردم این مناطق قادر خواهند بود با امنیت کامل و در آرامش به دو کشور سفر کنند.

 

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/70783