کد خبر : 74804
تاریخ : 1402/7/26
گروه خبری : جامعه

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استانداری؛

صادرات تولیدات دانش‌بنیان از اهداف اصلی وزارت امور خارجه در کردستان

صادق خدرویسی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای فناورانه جهاددانشگاهی استان کردستان اظهار کرد: حضور جوانان و مهیا شدن فرصتی برای معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان توسط نخبگان در این نمایشگاه، نمود عینی خودباوری و توانمندی جوانان در جامعه محسوب می‌شود.

 

وی، با بیان اینکه یکی از اهداف وزارت امور خارجه، توسعه روابط اقتصادی استان کردستان با عراق و به‌ویژه اقلیم کردستان است، افزود: وزارت امور خارجه برای صادرات محصولات دانش‌بنیان شرکت‌های تحت حمایت جهاددانشگاهی که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است آمادگی همه‌جانبه خود را اعلام کرده و برای ایجاد پل ارتباطی بین استان و اقلیم کردستان عراق از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

 

نماینده امور خارجه وزارت کشور در استان کردستان، عنوان کرد: ظرفیت‌ها وتوانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان استان باید از طریق ارسال گزارشات، کاتلوگ، بروشور و اعزام هیئت‌هایی از تولیدکنندگان استان به خارج از کشور به عنوان پل ارتباطی معرفی شوند.

 

خدرویسی ضمن تقدیر از تلاش‌های جهادگران جهاددانشگاهی و حضور جوانان ایده‌پرداز در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: امید است تداوم برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را شاهد باشیم.

 

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/74804