کد خبر : 76219
تاریخ : 1402/9/1
گروه خبری : اقتصادی

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان تویسرکان خبر داد:

راه‌اندازی 76 صندوق قرض‌الحسنه در تویسرکان

طیب فریادرس در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان از ایجاد 9 تعاونی در حوزه‌های مختلف شامل احداث 15 واحد مسکن با همکاری کمیته امداد، انجام 110 پروژه محرومیت‌زدایی در دو مرحله و تهیه و توزیع 40 سری جهیزیه با اعتبار یک‌ میلیارد و 500 میلیون تومان نام برد و افزود: احداث مجتمع آب‌رسانی از سد خرمرود به 46 روستا در این منطقه توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، از اقدامات مهم بسیج در شهرستان تویسرکان بوده که درحال انجام است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان تویسرکان ادامه داد: تکمیل 13 پایگاه مقاومت بسیج، مساعدت درخصوص پوشاک و لوازم‌التحریر و کمک‌های مؤمنانه، از اقدامات بسیج در سال گذشته بوده است.

فریادرس یادآور شد: مرکز رشد و فناوری بسیج در شهرستان با شکل‌گیری هسته‌های فناور دانش‌پایه راه‌اندازی شده است و با فعالیت، در راستای منافع اقتصادی شهرستان برنامه‌های خوبی صورت خواهد گرفت.

وی گفت: 22 پایگاه اوقات فراغت بسیج در این شهرستان فعالیت دارند؛ همچنین بیش از 92 یادواره شهید طی دو سال اخیر در این شهرستان برگزار شده است.

فریادرس از اردوی راهیان پیشرفت، چاپ چهار اثر از شهدای شهرستان و اعزام چهار هزار نفر به برنامه فصل شیدایی گفت و افزود: طرح شهید بهنام محمدی با عنوان 18 مدرسه با 18 مسجد اجرا شده است که 26 مربی با ایجاد اتصال بین مدرسه و مسجد، موفق شدند دو هزار و 700 دانش‌آموز را ازاین طرح بهره‌مند کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان تویسرکان از افتتاح 17 واحد مسکن محرومان، توزیع 35 سری جهیزیه، برگزاری اردوهای جهادی، افتتاح بازارچه صنایع دستی و تجلیل از مادران بسیجی چندفرزندی صحبت به میان آورد و تشریح کرد: اجتماع بزرگ بسیجیان با سخنرانی سردار حسینی در سالن الغدیر روز سوم آذرماه انجام خواهد شد.

فریادرس تصریح کرد: کارگاه‌های آموزشی ازدواج، فرزندآوری و پیشگیری از اعتیاد برای 16 هزار و 850 نفر ایجاد شده است و طی هفته بسیج در این شهرستان 110 برنامه اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در پایان از برگزاری نشست‌های بصیرتی و تبیینی برای 137 پایگاه محلات، 20 نشست برای کارخانه‌ها و اداره‌ها، نشست در مدارس، اجتماع طلاب و دانشجویان، تجلیل از بسیجیان نمونه، برگزاری برنامه‌های فرهنگی متنوع، مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده شهدا، آموزش فقه بازار برای اصناف، همایش تخصصی مسئله فلسطین و میز خدمت در محله اسلام‌آباد به‌عنوان برنامه‌های شاخص هفته بسیج، نام برد.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/76219