کد خبر : 765
تاریخ : 1397/7/2
گروه خبری : جامعه

انهدام باند سارقان وسائط نقلیهدر همدان

سپهرغرب، گروه استان‌ها: رئیس پلیس آگاهی استان، از انهدام باند سارقان وسائط نقلیه و کشف هفت دستگاه خودرو وموتورسیکلت مسروقه در این استان خبر داد.
سرهنگ "رضا زارعی"، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت با شیوه و شگرد مشابه در سطح شهرستان همدان بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات میدانی و شگردهای خاص پلیسی یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار شناسایی و در یک عملیات دقیق دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل و در تحقیقات و بازجویی‌ها به سرقت یک دستگاه خودرو وانت پیکان و 6 دستگاه موتورسیکلت با همدستی دو نفر اعتراف کرد.
این مقام مسئول اظهار داشت: با راهنمایی متهم اقامتگاه همدستان وی نیز شناسایی و در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و در تحقیقات مشخص شد دو نفر از خریداران اموال مسروقه نیز با متهمان همکاری دارند.
رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره به این که هر دو خریدار اموال مسروقه دستگیر و موتور سیکلت‌های مسروقه نیز کشف شد،گفت: با دستگیری اعضاء این باند تمامی محل‌های سرقت مورد تائید، مالباختگان شناسایی و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/765