کد خبر : 82446
تاریخ : 1403/2/23
گروه خبری : جامعه

فرماندار همدان:

محوطه گردشگری گنج‌نامه نیازمند سامان‌دهی مبتنی بر مطالعه دقیق است

مسلم مخفی پس از جلسه بررسی مسائل شهر همدان با اشاره به ظرفیت های گردشگری همدان، ابراز کرد: محوطه گردشگری گنج‌نامه نیازمند سامان‌دهی مبتنی بر مطالعه دقیق بوده و در جلسات مشترک کاربردی بین فرمانداری، شهرداری، میراث فرهنگی و برخی دستگاه‌ها، سامان‌دهی مسائل شهری و گردشگری همدان درحال بررسی و سامان‌دهی است.

مخفی با اشاره به برخی مشکلات منطقه گنج‌نامه، گفت: این منطقه گردشگری و تاریخی بسیار مهم و ارزشمند است، اما درحال حاضر ازلحاظ ترافیکی، امکانات گردشگری و انتظامی دارای مشکلاتی است .

وی افزود: مقرر شد میراث فرهنگی از طریق مشاور و کار فنی و علمی مسائل این منطقه را بررسی کند و در اسرع وقت نسبت به حل مشکلات اقدام شود .

مخفی با انتقاد از سرعت پایین اجرای تصمیمات، گفت: نباید فرصت‌ها از دست برود، چراکه مردم منتظر هستند سریع‌تر مشکلات حل شود .

فرماندار همدان ضمن تأکید بر کمک به مدیریت شهری، افزود: معضلاتی همچون ترافیک با مشارکت و مسئولیت‌پذیری همه دستگاه‌ها قابل حل است.

وی با تأکید بر اینکه اعتقاد دارم گردشگری مهم‌ترین مزیت شهر همدان برای توسعه اقتصادی است، گفت: استفاده از تجربیات سایر مناطق و شهرها که در این حوزه از ما جلوتر هستند، بسیار کمک‌کننده و راه‌گشا است .

این مقام مسئول سامان‌دهی میدان امام (ره)، روزبازارهای همدان، مشکلات انتظامی پیاده‌راه‌ها، تقویت نظارت و خدمات‌دهی هتل‌ها و خانه‌مسافرها را ضروری دانست و افزود: ظرفیت گردشگری روستاهای بخش مرکزی همدان نباید فراموش شود.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/82446