کد خبر : 82788
تاریخ : 1403/2/30
گروه خبری : کاردانش

۱۷۰ مقاله به همایش ملی نقش نظام دانشگاهی در جهاد تبیین ارسال شد

«علی مقدسی» روز یکشنبه در نشست خبری، افزود: ۱۴۰ مقاله از این تعداد اثر ارسالی با برخورداری از شاخص‌های مورد نظر پذیرش شدند.

وی تعداد شرکت کنندگان در این همایش را ۲۷۴ نفر عنوان کرد و ادامه داد: ۱۴۳ مقاله توسط افرادی با مدرک تحصیلی دکترا و بقیه با مدرک کارشناسی ارشد و یا دانشجو به این همایش ارسال شده است.

رییس دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی گفت: ۱۲۰ نفر از شرکت‌کنندگان در ارایه مقاله به این همایش از دانشگاه فرهنگیان و جامعه معلمان استان مرکزی بوده‌اند.

مقدسی افزود: مقالات ارسالی به این همایش، توسط ۱۲ داور از دانشگاه‌های تهران و قم داوری می‌شود.

وی بیان کرد: این همایش اول خردادماه امسال در پردیس دانشگاهی شهید باهنر اراک با حضور دانشجویان، استادان و محققان دانشگاهی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

رییس دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش گفت: تنها راه مقابله و مبارزه با جنگ نرم و یا جنگ ترکیبی، استفاده از ابزار خاص برای مواجه شدن با این رویداد است.

مقدسی افزود: رسالت مهم دانشگاه فرهنگیان، تربیت معلم است و این دانشگاه علاوه بر سرفصل‌های رسمی تربیت معلم، الگوهای آموزشی و تربیتی در مدارس را نیز در دستور کار دارد.

دبیر علمی همایش ملی نقش نظام دانشگاهی در جهاد تبیین نیز گفت: در جهاد تبیین تلاش می‌شود تا حقایق آشکار و ابهامات از اذهان عموم مردم دور شود.

«علیرضا حیدری» افزود: جوانان در فضای مجازی با انواع شبه مواجه هستند و برای زدودن افکار جوانان از این شبه‌ها، باید از راه جهاد تبیین برای شفاف‌سازی اقدام کرد.

وی بیان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، کشور در ابعاد مختلف نه تنها عقب ماندگی ندارد بلکه در بیشتر بخش‌ها، موفقیت‌های چشمگیر حاصل شده که نتیجه حضور جوانان است.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/82788