کد خبر : 83148
تاریخ : 1403/3/9
گروه خبری : استان‌ها

سبک مدیریت شهید‌ خدمت، نصب‌العین همه مدیران باشد

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام، روز چهارشنبه ۹ خردادماه، در آئین گرامیداشت شهادت ریاست‌جمهور و هیات همراه در جمع بانوان کارمند استان، گفت: شهید رئیسی آن‌چنان برای مردم و نظام خدمت خالصانه انجام دادند که مردم پس از شهادتش با حضور پرشور و باشکوه در مراسم تشییع پیکرشان و دیگر شهدا، قدردانی خود را نشان دادند.
وی افزود: شهید جمهور در هر منصب و جایگاهی که خدمت و فعالیت داشتند، منشأ خدمات فراوانی بودند و همواره از دکترین مدیرت ایشان یاد می‌شود و سبک مدیدیت شهید‌خدمت باید نصب‌العین همه مدیران باشد.
استاندار ایلام ادامه داد: در طول انقلاب و قبل از انقلاب شهدای زیادی داشتیم که شهدای ترور، جنگ تحمیلی، مدافع حرم، شهدای سلامت و امنیت و خدمت و محراب نمونه ای از آنان هستند. به گفته شهید مطهری «شهید به منزله خونی است که به پیکر جامعه تزریق می‌شود» و انقلاب همواره از این شهدای والامقام تقدیم انقلاب کرده است.
بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: شهدا از آیه شریفه قرآن مجید تاسی کرده و مسیر خودشان را انتخاب کرده‌اند و در راه دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب به فیض شهادت نائل شدند.
وی تصریح کرد: دین مبین اسلام برای بقا و بالندگی نیاز به مجاهدت و فداکاری و شهادت دارد و آن‌چه موجب حفظ دین رسول‌الله (ص) و قیام امام حسین (ع) شده، چیزی جز شهادت نیست.
نماینده عالی دولت در ایلام اظهار داشت: انقلاب ما ویژگی‌های بارزی نظیر صداقت، اخلاص و دل‌دادگی برای خدمت دارد که مصداق آن شهید‌جمهور، خادم‌الرضا شهید آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور بود.
بهرام‌نیا یادآور شد: شهادت، بالاترین پاداش خدمت خالصانه، خدمت بی‌وقفه آیت‌الله رئیسی، شهید خدمت بود که خداوند این پاداش بزرگ را نصیب این خدمت‌گذار کرد.
وی اضافه کرد: همه آحاد مردم برای شرکت در مراسم گرامیداشت شهیدجمهور حضور پیدا کردند و تشییع جنازه چند میلیونی برگزار کردند و شهادت شهید خدمت موجب اتحاد و انسجام بین مردم کشور شد. شهید رئیسی هم در زمان حیات و هم شهادت، مایه خیر و برکت برای نظام بود. شهید خدمت پایه‌گذار دکترین مدیریت در تراز انقلاب اسلامی است.
استاندار ایلام بیان داشت: از طریق انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز، ۴۰۰ میلیارد تومان وارد استان شد و شهید خدمت آیت‌الله رئیسی در انتقال پرونده مالیاتی بسیار کمک کردند، انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز غرب به استان پس از سال‌ها از مصادیق‌بارز عدالت‌محوری شهید خدمت بود.
وی افزود: ساخت مسکن، بهبود وضعیت معیشت مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، رشد اقتصادی کشور، فعال‌سازی واحد‌های راکد و خدمت فراوان دیگر از اقدامات اثرگذار ریاست جمهوری شهیدخدمت برای این نظام بود.
بهرام‌نیا با بیان اینکه منشور دولت سیزدهم در قالب حکمرانی در تراز انقلاب اسلامی است، ابراز امیدواری کرد که مردم با انتخاب شخصی که تفکر امام راحل و مقام معظم‌رهبری و گفتمان انقلابی و جهادی دارد، اعتماد کنند و بر اساس تداوم سبک و راه شهید‌جمهور وارد میدان شود.
وی گفت: محرک این انقلاب امام راحل بود که با تاسی از نهضت عاشورا علم مبارزه با ظلم و استبداد را برافراشت و این به خلف صالح او مقام معظم‌رهبری رسید و که در نهایت این انقلاب زمینه‌ساز قیام امام مهدی (عج) است.
استاندار ایلام گفت: با توجه به طرح‌های زیادی که قرار بود ریاست جمهور در استان افتتاح کند، احتمالا مخبر سرپرست ریاست جمهوری به‌زودی برای افتتاح این طرح‌ها حضور پیدا کند.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/83148