کد خبر : 83602
تاریخ : 1403/3/23
گروه خبری : استان‌ها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان:

دومین اجلاسیه بزرگ مبلغان همدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام مهدی ارتقایی با اشاره به برگزاری دومین اجلاسیه بزرگ مبلغان با عنوان «میدان تبیین 2» در استان، اظهار کرد: نخستین اجلاسیه با حضور یک‌هزار و 100 مبلغ و روحانی استان قبل از انتخابات مجلس برگزار شد.

وی با بیان اینکه این اجلاسیه‌ در آستانه دهه امامت و ولایت، عید غدیر و انتخابات برگزار می‌شود، افزود: این همایش 24 خردادماه از ساعت 8 تا 18 در سالن همایش‌های بین‌المللی غدیر دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه این همایش یک‌روزه با حضور اساتید برجسته ملی حجت‌الاسلام قنبریان، صالح‌پرور، وکیل‌پور و جنتی برگزار می‌شود، عنوان کرد: محورهای گفتمانی بحث تببین مقاومت است و گفتمان مشترک در سه محور غدیر، انتخابات و محرم خواهد بود.

وی با بیان اینکه دهه ولایت فرصت خوبی برای انجام فعالیت‌ تبلیغی است، ابراز کرد: مبلغان در ایام تبلیغی پیش رو می‌توانند به تبیین انتخاب صحیح و آگاهانه بپردازند تا شاهد خلق حماسه‌ای دیگر در کشور باشیم.

ارتقایی با اشاره به اینکه برگزاری این همایش اتفاق مبارک به همت قرارگاه حوزوی جهاد تبیین استان و با حضور نهادهای مرتبط با شبکه تبلیغ استان همدان است، خاطرنشان کرد: شعار این اجلاسیه «خدمت، دعوت، روایت» است و حضور اساتید در جلسه توضیحات و سخنرانی قابل توجه است.

وی با اشاره به اینکه در این اجلاسیه نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه همدان، استاندار همدان، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان دیگر حضور دارند، در ادامه از برگزاری نمایشگاهی با همکاری انتشارت انقلاب اسلامی از آثار و کتب مقام معظم رهبری در 119 عنوان کتاب در حاشیه این همایش خبر داد و گفت: برنامه‌های جانبی دیگری هم در این اجلاسیه درنظر گرفته شده است.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/83602