کد خبر : 83871
تاریخ : 1403/3/31
گروه خبری : استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان خبر داد:

همکاری قرارگاه امام حسن (ع) در ساخت 135 کیلومتر راه روستایی همدان

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، مهرداد آهکی ابراز کرد: براساس تفاهم‌نامه امضاشده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با استانداری همدان، این قرارگاه در ساخت 135 کیلومتر راه روستایی و 500 کیلومتر روکش راه روستایی به استان کمک می‌کند.

وی تأکید کرد: در نخستین قرارداد این تفاهم‌نامه مصوب شد ساخت 35 کیلومتر و روکش 50 کیلومتر راه روستایی استان در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان تصریح کرد: در نخستین قرارداد مبلغ 151 میلیارد تومان درنظر گرفته شده که قرار است راه‌های روستایی استان در مدت یک‌سال بهسازی شوند.

آهکی توسعه و آبادانی روستا‌ها را ازجمله اهداف این تفاهم‌نامه برشمرد و گفت: براساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است ساخت و روکش کل راه‌های درنظر گرفته‌شده در مدت سه سال به اتمام برسد.

وی افزود: محور قباق‌تپه به ایده‌لو، احمدآباد به داریاب، انجلاس و آب هندو به برکات‌آباد ازجمله روستا‌های درنظر گرفته‌شده برای این طرح هستند.

در استان همدان سه هزار و 363 کیلومتر راه روستایی وجود دارد که با اجرای این تفاهم‌نامه همه راه‌های روستایی استان ساخته می‌شوند.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/83871