کد خبر : 84168
تاریخ : 1403/4/10
گروه خبری : فرهنگی

دبیر هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان معرفی شد

در بخشی از حکم مدیرکل هنرهای نمایشی خطاب به فاتح بادپروا آمده است: بی شک ارتقاء جایگاه تخصصی و اعتبار هنری جشنواره بین‌ المللی تئاتر خیابانی مریوان نیازمند مداقه ژرف در ادوار پیشین، کارشناسی و آسیب شناسی دغدغه‌مند، تلاش وافر و همتی سترگ در راستای دستیابی به اهداف و چشم‌اندازهای کلان این جشنواره است، تا از این دریچه، کمک شایانی هم به ارتقای سطح کیفی تئاتر خیابانی کشور شود.

در ادامه این حکم آمده است: شایسته است در این راه از پیشنهادات، تجربیات و تخصص خانواده بزرگ تئاتر کشور و صاحب‌نظران ارجمند در شاخه‌های مختلف بهره‌برداری کامل به عمل آید.

در پایان این حکم آمده است: برای جنابعالی و همکاران محترم، هنرمندان پر تلاش تئاتر خیابانی و گونه‌های مختلف تئاتر بیرونی و نیز مردم شریف کردستان و مریوان از پروردگار مهربان پیروزی و سربلندی آرزو دارم.

جشنواره تئاتر خیابانی مریوان هرساله با حضور هنرمندانی از داخل و خارج کشور در شهرستان مریوان برگزار می شود و مردم نیز استقبال بسیار خوبی از این رویداد هنری دارند.

 

شانزدهمین دوره این جشنواره پس از وقفه‌ای یکساله از ۲۵ تا ۲۹ مهرماه سال ۱۴۰۲ در مریوان برگزار شد و براساس هماهنگی های انجام شده قرار است پاییز امسال هفدهمین دوره این جشنواره برگزار شود.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/84168