کد خبر : 84415
تاریخ : 1403/4/17
گروه خبری : استان‌ها

بچه‌های انقلاب بعد از انتخابات

محمدجواد زارعی

انتخاباتی دیگر در تاریخ پُرفرازونشیب جمهوری اسلامی برگزار شد و دکتر پزشکیان کاندیدای اصلاح‌طلب به پیروزی رسید. ضمن تبریک به ایشان به‌خاطر کسب فرصت خدمت به مردم، وظایفی برای بچه‌های انقلاب متصور است؛ اول اینکه باید ممنون بچه‌های انقلاب بود که در دهه 50 با تلاش و مجاهدت انقلاب را به پیروزی رسانیدند و در دهه شصت با حضور در دفاع مقدس اجازه ندادند یک وجب از خاک پاک ایران و ارزش‌های الهی و انقلابی به دست دشمن بیفتد، همچنین باید به وجود ارزشمند آنان مباهات کرد که طی ده‌ها سال در برابر دشمنان داخلی و بیرونی نظام اسلامی همچون داعش، تجزیه‌طلبان و منافقین ایستادگی کردند و نگذاشتند این دشمنان ملت قدمی به جلو بردارند.

همچنین این بچه‌های انقلاب هستند که در ده‌ها راهپیمایی سیاسی و مراسمات ملی و مذهبی پای ثابت نظام‌اند و در فضای رسانه‌ای و فضای مجازی مجاهدت می‌کنند و امور انقلاب را پیش می‌برند. در دولت کریمه شهیدرئیسی با اقدامات جهادی به دولت کمک کردند و امروز نیز بعد از انتخابات باید نقش خود را به‌خوبی ایفا کنند؛ بچه‌های انقلاب بدانند که خوب هم می‌دانند دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی هیچ تغییری نکرده و نمی‌کنند و آنان تا اضمحلال نظام اسلامی، از هیچ کوششی فروگزاری نمی‌کنند.

دشمنان ملت دوشادوش استکبار جهانی درصدد بلعیدن منابع و منافع کشورهای جهان سومی هستند و با عوض شدن دولت‌ها در ایران چشم بر منافع و سیاست‌های خود نمی‌بندند. بازهم بچه‌های انقلاب هستند که باید مردانه برای دفاع از ولایت و آب و خاک این مرزوبوم آمادگی خود را حفظ کنند. در تهاجم نظامی یا فرهنگی دشمن یا در حوادث و بلایای طبیعی و راهپیمایی‌ها و کلاً هر صحنه‌ای که نیاز به فرمانده، خط‌شکن، پیش‌قراول و رزمنده باشد، این بچه‌های انقلاب هستند که پای کار بوده و مردانه و ایثارگرانه کف میدان و در خط مقدم مبارزه هستند. شاید بعد از این انتخابات برخی دشمنان ملت و نظام اسلامی دندان طمع بر تمامیت‌های ایران ساییده و مترصد یک قدم عقب‌نشینی بچه‌های انقلاب باشند.

بچه‌های انقلاب چشم‌انداز‌های بلند برای کشور هستند؛ آنان به سفره‌های خود نگاه استراتژیک ندارند و با داشتن وضعیت عادی اقتصادی که همانند قاطبه ملت، بلکه ضعیف‌تر هم هست، اما همان چیزی هم که دارند، فدای ملت و ارزش‌ها می‌کنند. پس مردانه پای کار هستند و از باید‌های نظام دفاع جانانه می‌کنند؛ بچه‌های انقلاب خیلی وقت‌ها از مسئولین هم جلوتر هستند و از بدنه مردم بوده و فرصت‌شناس توان‌های مردمی هستند. پاشنه آنان برای خدمت به مردم و دفاع از اصول و ارزش‌ها کشیده است و پاک‌باخته ولایت و اهل بیت علیهم‌السلام هستند؛ قدردان آنان باشیم و برای سلامتی همه دعا کنیم که دلخوشی دلسوزان نظام و رهبر فرزانه آن همین بچه‌های انقلاب هستند.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/84415