کد خبر : 84454
تاریخ : 1403/4/17
گروه خبری : سیاسی

پیام تبریک فرمانده کل ارتش به رئیس جمهور منتخب اعلام شد؛

آمادگی ارتش برای تعامل با دولت چهاردهم

برادر ارجمند آقای دکتر مسعود پزشکیان، رییس جمهور منتخب ملت بزرگ و حماسه آفرین ایران

سلام علیکم

بار دیگر اراده ملت سرافراز ایران اسلامی بر حضور سرنوشت ساز و فراموش نشدنی در انتخاباتی پرشور تعلق گرفت و دوستداران نظام را شاد و دشمنان ایران را ناامید ساخت.

برای وجود شریف چنین مردمی، سجده شکر بجای آورده و مشارکت شکوهمند مردم و انتخاب آن برادر گرانقدر، مردمی و ولایی را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

رجاء واثق داریم حضرتعالی به عنوان منتخب شایسته و معتمد مردم بصیر این نظام الهی، همسو با سیاست‌ها و راهبردهای حکیمانه و راهگشای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پرتو حمایت‌های مردم انقلابی و در ادامه راه نورانی شهیدان خلد آشیان و شهید جمهور حضرت آیت الله رییسی، برای احیای حقوق و شأن و آسایش هموطنان عالیقدر و ارتقاء عزت، انسجام و اقتدار ایران سربلند اسلامی از عنایات و الطاف حضرت باریتعالی مستفیض خواهید شد.

اینجانب آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در تعامل با حضرتعالی و دولت محترم آتی و استفاده از ظرفیت‌های متعدد و ارزشمند ارتش محبوب و مردمی در مسیر موفقیت رییس محترم و منتخب جمهور اعلام داشته و امید و اطمینان داریم منطبق بر اصول اجتناب ناپذیر قوی شدن و قوی ماندن، همچون سال‌های پیش در بازدارندگی دشمنان از هرگونه تعرض به استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی موفق خواهیم بود.

از خدای متعال توفیقات روز افزون حضرتعالی در مسیر مقدس خدمت به مردم بزرگ و حماسه ساز ایران عزیز را خواستارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/84454