کد خبر : 84492
تاریخ : 1403/4/17
گروه خبری : اقتصادی

نماینده مردم رزن و درگزین:

اختصاص 6 میلیارد اعتبار برای ایجاد بازارچه فصلی در 3 شهر

سیدابوالحسن مصطفوی اظهار کرد: به تولیدکنندگان صنایع و محصولات روستایی به‌ویژه به بانوان روستایی در دوران انتخابات مجلس شورای اسلامی وعده ایجاد بازارچه فصلی در حوزه انتخابیه خود را داده بودم که خوشبختانه با پیگیری لازم برای ایجاد این بازارچه 6 میلیارد تومان اعتبار از وزارت میراث فرهنگی اختصاص داده شد.

وی افزود: از 6 میلیارد تومان اعتبار گرفته‌شده برای هریک از شهرهای رزن، دمق و قروه درگزین، اعتباری افزون‌بر دو میلیارد تومان برای ایجاد بازارچه فصلی پیش‌بینی کرده‌ایم که به‌زودی نسبت به ایجاد این بازارچه‌ها در سه شهر مذکور اقدام خواهد شد و راه‌اندازی و افتتاح آن تا پایان سال محقق می‌شود؛ این سه شهر صاحب بازارچه فصلی برای عرضه و فروش محصولات و تولیدات و صنایع روستایی خود خواهند شد.

مصطفوی در ادامه از گرفتن دستور احداث ایجاد دومین پست برق 63 کیلوولت شهرستان رزن در بخش سردرود خبر داد و خاطرنشان کرد: مردم بخش سردرود رزن با مشکل نوسان برق مواجه بودند و علاوه‌بر این به‌دلیل مشکلات زیرساخت ضعیف برق در این بخش امکان سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران واحدهای مختلف صنعتی و تولیدی وجود نداشت.

وی با بیان اینکه برای احداث پست برق 63 کیلوولت به‌منظور رفع مشکلات برق بخش سردرود به اعتباری افزون‌بر 300 تا 400 میلیارد تومان نیاز است، ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری لازم دستور احداث این پست برق از وزارت نیرو گرفته شد و با گرفتن دستور آن، دومین پست برق 63 کیلوولت شهرستان رزن احداث می‌شود.

مصطفوی اضافه کرد: این امر از نقش مؤثری در جذب سرمایه‌گذاران بیشتر برای ایجاد واحدهای صنعتی و تولیدی در منطقه برخوردار بوده و دغدغه مشکلات زیرساخت برق منطقه را مرتفع خواهد کرد.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/84492