کد خبر : 84496
تاریخ : 1403/4/17
گروه خبری : ورزشی

زمین چمن فوتبال رزن پس از 15 سال نونوار شد

تنها زمین چمن فوتبال رزن به‌عنوان مطالبه اصلی ورزش‌دوستان این شهرستان پس از 15 سال احیا و نونوار شد؛ این زمین چمن فوتبال با قدمت نزدیک به 50 سال، تنها زمینی است که قابلیت برگزاری مسابقات رسمی را در شهرستان رزن دارد و هم‌اکنون با طرح بهسازی، یکی از باکیفیت‌ترین چمن‌ها را در سطح استان در اختیار داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان روز یکشنبه دراین‌باره اظهار کرد: مرمت و بهسازی زمین چمن رزن یکی از مطالبات به ‌ق مردم ورزش‌دوست این شهرستان بود که در سال‌های قبل مورد توجه قرار نگرفت، اما طی دو سال گذشته توسط کارشناسان خبره دستگاه ورزش استان مورد پیگیری لازم قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های ورزشی رزن با سرعت بخشیدن در حوزه ساخت و تکمیل هم‌اکنون آماده بهره‌برداری هستند، اضافه کرد: برای بازسازی و نیز ایجاد پیست مناسب در اطراف زمین چمن رزن بیش از 50 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

حقیقی اظهار کرد: چمن رزن هم‌اکنون یکی از بهترین زمین‌های فوتبال اقصی نقاط استان همدان به‌شمار می‌رود و آماده بهره‌برداری است.

حقیقی ادامه داد: همچنین سالن ورزشی بانوان و روند احداث استخر بانوان رزن با پیشرفت فیزیکی 50 درصدی همراه است و بازدیدهای مستمر از این دو فضای ورزشی برای سرعت بخشیدن به تکمیل آن انجام می‌شود.

وی یادآور شد: رزن یکی از شهرستان‌های مستعد در رشته‌های مختلف ورزشی است و می‌تواند به یکی از قطب‌های اصلی ورزش استان همدان تبدیل شود.

شهرستان رزن دارای پنج هزار ورزشکار سازمان‌یافته است.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/84496