کد خبر : 84554
تاریخ : 1403/4/19
گروه خبری : استان‌ها

دشت‌عباس پیشانی توسعه بخش کشاورزی ایلام است

" اسدالله چراغی" روز سه شنبه در جریان دیدار با مردم، شوراهای اسلامی و دهیاران شهرک وحدت، روستای حاضرمیل و فرخ اباد در بخش مرکزی و بخش دشت عباس دهلران، با قدردانی از مردم این شهرستان در انتخابات ۱۵ تیرماه اظهار کرد: هدف از این سفرها، دیدار با مردم و شنیدن مشکلات آنان است و به طور قطع، مطالبات و خواسته‌های مردم این مناطق، بر اساس اولویت‌ها و نیازها پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به نزدیکی روستاهای بخش مرکزی به مرز چیلات و لزوم بهره‌مندی این روستاها از مزایای این مرز در صورت راه اندازی، گفت: پیگیری برای تکمیل سالن ورزشی شهرک وحدت و بهره‌مندی مردم این روستاها از اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی نفت در دستور کار قرار دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های دهلران، دره‌شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت اختصاص ۲۰میلیارد ریال برای احداث ساختمان کتابخانه خیام روستای حاضرمیل، ابراز کرد: رفع مشکلات آب شرب مردم این روستاها، ساماندهی و هدایت آب‌های زیر زمینی در شهرک وحدت با حضور کارشناسان پیگیری خواهد شد.

چراغی بخش دشت‌عباس را پیشانی توسعه استان و قطب کشاورزی، نفت، گاز، آب و خاک استان ایلام عنوان کرد و گفت: رفع مشکلات آنتن دهی تلفن‌همراه، کمبودآب شرب و رفع نقاظ حادثه خیز در جاده‌های منتهی به این منطقه از مطالبات جدی مردم دشت عباس است. 

وی با تاکید بر اینکه افتتاح اداره آب فاضلاب در بخش دشت عباس در آینده نزدیک انجام خواهد شد، یادآور شد: شوراهای اسلامی روستا، می‌توانند بخش مهمی از مطالبات مردم را پیگیری کنند و اگر به شوراها نقش بیشتری داده شود بخش زیادی از مراجعات مردم به نمایندگان نیز کاهش خواهد یافت.

 

نماینده مردم شهرستان‌های دهلران، دره‌شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه برگزاری گونه نشست‌ها با مردم باعث ایجاد صمیمیت و همدلی بین مردم و مسئولان می‌شود، خاطرنشان کرد: حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی و تلاش همه عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، انتظامی و امنیتی استان در راستای برگزاری انتخابات قابل قدردانی است.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/84554