کد خبر : 84618
تاریخ : 1403/4/20
گروه خبری : ورزشی

تکمیل کورت بین‌المللی اسکواش همدان 50 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

اسدالله ربانی‌مهر روز دوشنبه اظهار کرد: کورت بین‌المللی اسکواش همدان تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امیدوارم با تأمین به‌موقع بودجه مورد نیاز، تکمیل آن را شاهد باشیم.

وی گفت: کورت بین‌المللی اسکواش همدان تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امیدوارم با تأمین به‌موقع بودجه مورد نیاز، تکمیل آن را شاهد باشیم.

رئیس هیئت اسکواش همدان اضافه کرد: این کورت بین‌المللی دارای استانداردهای روز دنیا و همچنین سکوی تماشاگر، رختکن و اتاق جلسات است و بهتر از مشابه‌های خود در کشور خواهد بود.

ربانی‌مهر خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این کورت زمینه میزبانی مسابقات ملی و حتی بین‌المللی را فراهم می‌کند و در واقع می‌توانیم با استانداردهای روز دنیا این ورزش را در مسیر پیشرفت ادامه بدهیم.

*جمعه‌ها؛ آموزش رایگان اسکواش

وی با تأکید بر اولویت طرح استعدادیابی در سال جاری گفت: آموزش رایگان و استعدادیابی اسکواش جمعه هر هفته با حضور مربیان باتجربه در محل کورت شهید شمسی‌پور واقع در مجموعه ورزشی شهرداری همدان انجام می‌شود.

رئیس هیئت اسکواش همدان بیان کرد: شناسایی و پرورش استعدادها اولویت توسعه ورزش اسکواش در سطح شهرستان‌های استان همدان برای سال جاری است و تاکنون موفق بوده‌ایم چراکه ورزش اسکواش همدان در مسیر شناسایی استعدادها قرار دارد تا بتوانیم پشتوانه لازم را برای آینده این ورزش در استان و درخشش در سطوح ملی و بین‌المللی داشته باشیم.

وی بیان کرد: اسکواش جزو رشته‌های ورزشی مستعد در همدان است و هم اینک بیش از 200 ورزشکار فعالیت مستمر در این ورزش دارند و با زمینه‌سازی لازم در راستای فعالیت این رشته در سطح شهرهای مختلف استان، می‌توانیم علاوه بر همگانی کردن آن، در راستای پرورش و شکوفایی استعدادها نیز اقدام کنیم.

*اعلام آمادگی چهار تیم در مسابقات کشوری

رئیس هیئت اسکواش همدان خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین‌بار حضور چهار تیم دختران و پسران در مسابقات کشوری را به فدراسیون اعلام کرده‌ایم.

ربانی‌مهر افزود: این تیم‌ها قرار است در رده‌های سنی 11 تا 19 سال در مسابقات اسکواش قهرمانی کشور حضور یابند و به طور قطع نتیجه‌بخش خواهند بود.

وی یادآور شد: چند سال قبل که عهده‌دار ریاست هیئت اسکواش همدان شدم، تنها 14 ورزشکار سازمان یافته داشتیم اما اکنون 22 رتبه قهرمانی را در رده‌های مختلف سنی کسب کرده‌ایم.

رئیس هیئت اسکواش همدان اضافه کرد: اسکواش همدان بدون حاشیه و با برنامه‌ریزی خوب و مناسب در مسیر پیشرفت است، در واقع با ایجاد وحدت، همدلی و برنامه‌ریزی خوب در توسعه این ورزش قرار داریم.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/84618