کد خبر : 84635
تاریخ : 1403/4/20
گروه خبری : سلامت

علوم پزشکی همدان میزبان جشنواره بین‌المللی سیمرغ شد

محمدمهدی مجذوبی صبح روز چهارشنبه در جلسه ستاد هدایت دانشگاه (مرکز پایش مراقبت‌های درمانی) در سالن جلسات علوم پزشکی اظهار کرد: اقدامات مهم و مؤثر متعددی در دولت شهیدرئیسی در حوزه سلامت انجام شد که باید اثرات آن در همه ابعاد پیگیری شود.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان طی روزهای آتی میزبانی از جشنواره بین‌المللی سیمرغ وزارت بهداشت خواهد بود، گفت: برگزاری موفق این جشنواره که دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در آن حضور دارند، باید با برنامه‌ریزی و ایجاد شور اجتماعی دنبال شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: افتتاح رسمی معاونت بین‌الملل دانشگاه، درمانگاه دندانپزشکی بیمارستان اکباتان، پژوهشگاه و موزه سلامت و افتتاح واحد LDR بیمارستان اکباتان ازجمله برنامه‌هایی است که طی روزهای آتی در دستور کار خواهیم داشت.

وی در ادامه با اشاره به دستور کار این جلسه درخصوص راه‌اندازی بخش BICU در بیمارستان بعثت و ظرفیت بهره‌مندی از متخصصین داخلی و بیهوشی، بر لزوم پیگیری در جلسات تخصصی تأکید کرد و افزود: راه‌اندازی آی‌سی‌یو در بیمارستان فاطمیه و NICU در بیمارستان اکباتان به‌عنوان معین بیمارستان فاطمیه در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است؛ در ادامه این جلسه مهم‌ترین چالش‌ها و دغدغه‌های (mcmc) ستاد هدایت دانشگاه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/84635