کد خبر : 84884
تاریخ : 1403/4/28
گروه خبری : استان‌ها

بازداشت 17 نفر متهم در اجرای طرح امنیت محله‌محور ملایر

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی پلیس، سرهنگ احمد ساکی روز 28 تیرماه اظهار کرد: در اجرای این طرح، مأموران سه نفر متهم به کلاهبرداری و 14 نفر متهم جلبی دیگر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، هر 17 نفر متهم را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: مأموران سه دستگاه خودرو و پنج دستگاه موتورسیکلت را به‌علت ایجاد حرکت‌های مخاطره‌آمیز توسط راکبان، رانندگی مخاطره‌آمیز، استفاده نکردن از کلاه ایمنی، تولید صدای نامتعارف و ایجاد آلودگی صوتی، نداشتن مدارک شناسایی، اعمال تغییر نامتعارف در وضعیت ظاهری و ایمنی خودروها، نصب غیر قانونی شیشه دودی و دیگر مزاحمت‌ها، توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.

ساکی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، اظهار کرد: طرح‌های امنیت محله‌محور از اولویت‌های این فرماندهی است که به‌صورت مستمر در محلات هدف اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از بازداشت دو سارق و کشف اموال مسروقه در اجرای طرح امنیت محله‌محور توسط مأموران کلانتری 13 این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح در راستای پاک‌سازی محلات آلوده و جرم‌خیز توسط مأموران کلانتری 13 و با مشارکت معتمدان محل در حوزه استحفاظی این کلانتری اجرا شد.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح مأموران دو سارق سیم و کابل و اماکن دولتی را دستگیر و از سارقان کابل برق فشار قوی کشف کردند، اظهار کرد: مأموران در پی اطلاع از فعالیت غیر مجاز فردی در زمینه استخراج رمزارز، با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از محل مورد نظر سه دستگاه رمزارز را کشف کردند؛ همچنین پنج معتاد متجاهر نیز در این طرح دستگیر و برای بازپروری به کمپ‌های ترک اعتیاد فرستاده و همه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/84884