کد خبر : 84922
تاریخ : 1403/4/30
گروه خبری : جامعه

41 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان مرکزی واگذار می‌شود

محمود حسین‌آبادی اظهار کرد: از 30 تیرماه تا 5 مردادماه به‌عنوان هفته بهزیستی نام‌گذاری شده که «نهضت حسینی، خدمت مردمی» شعار چهل و چهارمین سالگرد تأسیس و فعالیت بهزیستی تعیین شده است.

وی تصریح کرد: امسال در هفته بهزیستی 41 واحد مسکونی به مددجویان زیرپوشش این نهاد واگذار می‌شود که از این تعداد 9 واحد در اراک، 6 واحد در شازند، 2 واحد در زرندیه، 5 واحد در ساوه، 2 واحد در محلات، یک واحد در دلیجان، 2 واحد در فراهان، 6 واحد در کمیجان و 8 واحد در شهرستان خنداب است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی همچنین بیان کرد: از مجموع 41 واحد 2 مورد      در قالب تفاهم‌نامه کمک به تأمین مسکن خانوارهای دارای حداقل 2 عضو معلول و 38 مورد در قالب سایر طرح‌های در دست اقدام است.

حسین‌آبادی غبارروبی گلزار شهدا و تجدید پیمان با شهدا، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی، مسابقات ورزشی، مشاوره روان‌شناسی رایگان و سراسری به گروه‌های هدف و رایگان کردن هزینه‌های خدمات بهزیستی استان در کل هفته، بازدید از 500 محله کم‌برخوردار، استقرار میز خدمت در مساجد و محلات کم‌برخوردار را بخشی دیگر از برنامه‌های این هفته برشمرد.

وی گفت: در هفته بهزیستی شاهد افتتاح اولین جشنواره استعدادیابی ورزشی توان‌یابان، افتتاح هم‌زمان 5 هزار برنامه اشتغال‌زایی، واگذاری 2 هزار و 642 مسکن و افتتاح مراکز و برنامه‌های اشتغال‌زایی به‌صورت ویدئوکنفرانس و سراسری، افتتاح مرکز مشاوره ژنتیک، مانور خودروهای خدمات سیار  اورژانس اجتماعی 123، افتتاح مرکز شلتر بانوان شهرستان ساوه و... خواهیم بود.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/84922