کد خبر : 84989
تاریخ : 1403/4/31
گروه خبری : استان‌ها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان خبر داد:

بیش از 14 میلیون قطعه‌ جوجه‌ریزی در همدان

رضا بهراملو روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 14 میلیون و 204 هزار قطعه جوجه‌ریزی از ابتدای سال تاکنون در استان انجام شده است، ابراز کرد: این میزان جوجه‌ریزی در 379 واحد مرغداری صورت گرفته است.

این مقام مسئول افزود: طی مدت مشابه در سال گذشته 9 میلیون و 410 هزار و 99 قطعه جوجه‌ریزی در استان در 324 واحد مرغداری انجام شده بود.

وی یادآور شد: ارقام عنوان‌شده بیانگر آن است که میزان جوجه‌ریزی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با تأکید بر اینکه میزان جوجه‌ریزی‌های امسال نسبت به برنامه ابلاغی نیز رشد قابل توجهی دارد، تصریح کرد: جوجه‌ریزی در تیرماه سال جاری بالغ‌بر سه میلیون و 461 هزار قطعه انجام شده است.

بهراملو تحقق عملکرد جوجه‌ریزی تیرماه را نسبت به برنامه ابلاغی وزارتخانه 114 درصد دانست و گفت: با همت تولیدکنندگان و هم‌افزایی همکاران سازمان جهاد کشاورزی استان جهش تولید در جوجه‌ریزی و تولید مرغ مشهود است.

وی همچنین اظهار کرد: شهرستان‌های استان جزء شهرستان‌های پیشرو در حوزه تولید طیور به‌شمار می‌روند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان خاطرنشان کرد: تولید مرغ در استان با همت مثال‌زدنی و مطابق سیاست‌های وزارتخانه درحال انجام است.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/84989