کد خبر : 85071
تاریخ : 1403/5/2
گروه خبری : استان‌ها

اوایل هفته آینده یک پیک گرمایی در کرمانشاه خواهیم داشت

علی محمد زورآوند با اشاره به وضعیت گرمای استان طی روزهای آینده، گفت: اگر چه دمای هوا از امروز (دوم مرداد) افزایش می‌یابد و پس از آن دوباره کاهش خواهد یافت، اما این‌ نوسانات چندان محسوس نیست.

وی ادامه داد: دمای هوای شهر کرمانشاه طی دوم و سوم مرداد با یک درجه افزایش نسبت به روز گذشته، به حدود ۴۰ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید و پس از آن دوباره طی روزهای پنجشنبه و جمعه (چهارم و پنجم مرداد) تا حدودی کاهش می‌یابد، اما این تغییرات چندان محسوس نیست.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از پیک گرمایی که اوایل هفته آینده با آن مواجه خواهیم بود یاد و اظهار کرد: طی روزهای شنبه تا دوشنبه هفته آینده ( ششم تا هشتم مرداد) افزایش محسوس دمای هوا را در نواحی مختلف استان شاهد خواهیم بود.

زورآوند از افزایش سه تا چهار درجه‌ای دمای هوا در نواحی مختلف استان در اوایل هفته آینده خبر داد و عنوان کرد: حداکثر دمای هوای شهر کرمانشاه طی اوایل هفته آینده به حدود ۴۲ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

وی عنوان کرد: دمای نواحی گرمسیر استان نیز ممکن است در این مدت به بیش از ۴۷ درجه سانتی‌گراد برسد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه یادآور شد: این پیک گرما مشابه پیک گرمایی است که در هفته‌های گذشته شاهد آن بودیم.

زورآوند خاطرنشان کرد: پس از این پیک گرما در اوایل هفته آینده، به نظر می‌رسد دمای هوا برای چند روزی کاهش یابد که جزییات دقیق‌تر آن بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی طی روزهای آتی اعلام خواهد شد.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/85071