کد خبر : 85078
تاریخ : 1403/5/2
گروه خبری : استان‌ها

سرپرست معاونت بازرگانی اداره کل صمت استان همدان:

انتخابات اصناف معوق شده و به‌زودی تقویم جدید ارائه می‌شود

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت استان همدان، مهدی خورشیدی ابراز کرد: انتخابات اصناف براساس دستورالعمل‌های بالادستی معوق شده و به‌زودی تقویم جدید ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در برگزاری انتخابات اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی هیچ‌گونه کوتاهی و قصوری صورت نگرفته است، اظهار کرد: این انتخابات به‌دلیل تلاقی با ایام برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری، به تعویق افتاد که به‌زودی طبق تقویم جدید، برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت بازرگانی صمت استان همدان تأکید کرد: تعویق انتخابات اتاق و اتحادیه‌ها براساس هماهنگی و مکاتبات صورت‌گرفته از سوی معاونین استاندار، شورای امنیت کشور و همچنین معاون تجارت و خدمات وزارت صمت انجام شده است.

وی با بیان اینکه تقویم انتخابات پیش از این آماده و دو انتخابات نیز برگزار شد، خاطرنشان کرد: در کمیسیون نظارت بر اصناف که در هفته جاری برگزار می‌شود، تقویم جدید انتخابات تهیه و طبق آن روال انتخابات از سر گرفته می‌شود.

خورشیدی افزود: تأخیر در برگزاری انتخابات امسال به‌دلیل رویدادهای سیاسی مهم کشور و همچنین به حرمت شهدای خدمت، رخ داد؛ اما به تأخیر افتادن انتخابات به‌علت به حد نصاب نرسیدن کاندیداها و یا شرکت‌کنندگان، مسبوق به سابقه است.

سرپرست معاونت بازرگانی اداره کل صمت استان همدان با اشاره به اینکه انتخابات اصناف استان همواره سالم و در چارچوب قانون برگزار شده است، ابراز کرد: این‌بار نیز با مشارکت اصناف شاهد برگزاری انتخاباتی پُرشور برای رونق و بهبود وضعیت کسبه و بازاریان استان خواهیم بود.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/85078