کد خبر : 85790
تاریخ : 1403/5/27
گروه خبری : ورزشی

رئیس هیئت گلف استان همدان:

هیئت گلف استان همدان بر سکوی چهارم کشور ایستاد

صالح جهانگرد گفت: براساس ارزیابی عملکرد هیئت‌های گلف استان‌های کشور که توسط فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران انجام شده است، هیئت گلف استان در جایگاه چهارم کشور قرار گرفته است. این ارزیابی بر مبنای عملکرد سال 1402 بوده و به همت اساتید و مربیان خوبی که در استان داریم، توانستیم عملکرد بسیار خوبی را ثبت کنیم و به این جایگاه دست یابیم. ورزشکاران ما بیشتر در رشته‌های گلف، مینی‌گلف و وودبال فعالیت می‌کنند و طی سال گذشته در تمامی رقابت‌ها و مسابقات حضور فعال داشته‌اند.

جهانگرد افزود: در استان فقط یک سایت تخصصی مینی‌گلف در شهر همدان وجود دارد که شرایط استاندارد را دارا است و به‌صورت دائمی تمرین‌های آقایان و بانوان در رده‌های سنی مختلف انجام می‌پذیرد. به دنبال اختصاص زمین مناسب، تخصیص اعتبار و ساخت سایت‌های مینی‌گلف در شهرستان‌های استان مخصوصاً ملایر، تویسرکان و نهاوند هستیم و امیدواریم با کمک مسئولین استانی به این هدف هم دسترسی پیدا کنیم.

رئیس هیئت گلف استان همدان گفت: زمین استاندارد گلف فقط در ورزشگاه انقلاب شهر تهران وجود دارد و برخلاف نبود زمین استاندارد گلف در استان، ورزشکاران در زمین‌های خاکی به تمرین می‌پردازند و برای نخستین‌بار شاهد کسب نشان طلای گلف استعدادهای برتر کشور توسط گلفر همدانی بودیم. امید است ورزش‌های زیرمجموعه این هیئت بیش‌ازپیش به مردم معرفی شود و علاقه‌مندان بتوانند از شرایط فراهم‌شده به نحو احسن استفاده کنند.

با توجه به فراهم کردن زیرساخت‌های لازم توسط هیئت گلف استان، درحال حاضر گلف یکی از ورزش‌های ارزان‌قیمت در همدان محسوب می‌شود و علاقه‌مندان آقا و خانم می‌توانند با هر شرایط جسمی در هر سنی به این ورزش مفرح بپردازند. جلسات آموزش و تمرین مینی‌گلف در محل سایت تخصصی مینی‌گلف همدان واقع در سعیدیه، ورزشگاه شهیدشمسی‌پور از ساعت 18 در روزهای زوج ویژه بانوان و در روزهای فرد ویژه آقایان درحال برگزاری است.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/85790