کد خبر : 85896
تاریخ : 1403/5/31
گروه خبری : سلامت

22 پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر همدان به زائران اربعین خدمت می‌کنند

علی سنجربگی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات همدان اظهار کرد: خدمات و مأموریت‌های هلال‌احمر در طرح اربعین حسینی در دو بخش درون و برون مرزی تعریف شده است.

وی اضافه کرد: در بخش برون‌مرزی 30 نیروی هلال‌احمر این استان به همراه سه دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودروی کمک‌دار و دو دستگاه کامیون به همراه تجهیزات، در دو مرحله به عتبات عزیمت کردند.

مسئول کمیته امداد و نجات جاده‌ای ستاد اربعین همدان اظهار کرد: این تیم متشکل از پزشک، پیراپزشک، پرستار و امدادگر در بیمارستان نبا نجف اشرف درحال خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

سنجربگی گفت: بالگرد امداد و نجات هلال‌احمر همدان نیز برای ارائه خدمات به زائران به مرز مهران اعزام شد تا در شرایط اضطراری مصدومان را سریع و فوری به مرکز درمانی منتقل کند.

وی اظهار کرد: تیم‌های هلال‌احمر همدان در 20 پایگاه امداد جاده‌ای و دو پست موقت واقع در اتوبان همدان- ساوه و اسدآباد درحال ارائه خدمات امدادی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان افزود: 150 نفرروز نیرو به همراه 60 دستگاه آمبولانس در حالت آماده‌باش هستند و به زائران عبوری از مسیرهای این استان خدمت‌رسانی می‌کنند.

سنجربگی از زائران اربعین حسینی خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای رسیدن به مقصد عجله نکنند تا شاهد بروز حوادث ناگوار و داغدار شدن خانواده‌ها نباشیم.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/85896