کد خبر : 86796
تاریخ : 1403/7/6
گروه خبری : سیاسی

رئیس جمهور در سازمان ملل به خوبی از جبهه مقاومت حمایت کرد


حجت الاسلام و المسلمین شعبانی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه در حسینیه امام خمینی(ره) با بیان اینکه یکی از مصادیق تقوا پذیرش حق است اظهار کرد: در تاریخ قوم بنی‌اسرائیل بخشی که صهیونیست بودند، حضرت موسی(ع) را آزار و اذیت کردند و در مقابل حرف حق ایستادند، همان‌ها امروز در جهان دست به جنایات می‌زنند، البته در همان زمان هم از این قوم بسیاری جزو طرفداران و یاران حضرت موسی(ع) بودند و امروز هم با صهیونیست‌ها مخالفند.
وی گفت: بنی‌اسرائیل وقتی از رود نیل گذشتند و قدرت‌نمایی خدا را دیدند، از موسی(ع) خواستند بتی بسازد تا آن را بپرستند که جای تعجب دارد!.
امام جمعه همدان با اشاره به دشمنی یهود با مسلمانان و بیان آن در قرآن کریم فزود: قرآن از قومی می‌گوید که پیغمبر خود را می‌کشد؛ با این اوصاف آیا امروز این قوم از کودک‌کشی و زن‌کشی ابایی خواهد داشت؟.
امام جمعه همدان با اشاره به اینکه آیا قومی که معجزه خدا را دیده و پیغمبر می‌کشد یا گوساله‌پرست می‌شود، حرف حق می‌پذیرد؟ تصریح کرد: آیا این قوم گفت‌وگو می‌پذیرد تا آتش‌بس اعلام شود؟ قطعا با این قوم لجوج نمی‌شود از در منطق و عقلانیت سخن گفت.
وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها به قول مقام معظم رهبری خبیث‌ترین کفار هستند ادامه داد: با قوم صهیونیست همان باید کرد که جبهه مقاومت کرد، همان کاری که حزب‌الله در لبنان انجام می‌دهد.
حجت الاسلام المسلمین شعبانی با بیان اینکه هیچ چاره‌ای برای نجات اسلام در مقابل این قوم جز مقاومت وجود ندارد تاکید کرد: فراموش نکنیم دست یاری خدا با مومنان است؛ اگر امروز حزب‌الله در مقابل شقی‌ترین افراد در حال جنگ است به پشتیبانی خداوند متعال است.
وی با بیان اینکه همه باید از جبهه مقاومت و حزب‌الله حمایت کنیم افزود: امروز در داخل کشور و کشورهای محور مقاومت به وحدت و انسجام نیاز داریم چرا که دشمن به دنبال ایجاد شکاف و اختلاف است در حالی که هیچ اختلافی برای حمایت از جبهه مقاومت وجود ندارد.
امام جمعه همدان با بیان اینکه رئیس جمهور در سازمان ملل به خوبی از جبهه مقاومت و غزه حمایت و جنایات صهیونیست‌ها را طرح کرد تصریح کرد: وحدت در مسئولان وجود دارد و اقدامات لازم انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه در سفر به سازمان ملل می‌شود مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را مطرح کرد افزود: رئیس جمهور به درستی اشاره کرد ما اهل جنگ نیستیم و موشک برای دفاع است نه برای حمله به دیگران.
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به بی‌منطقی کشورهای استعمارگر و رویکرد سلطه‌گرایانه آنها تاکید کرد: درست در همین لحظه که رئیس جمهور ما از صلح می‌گوید کشور مقابل تحریم‌های جدید اعمال می‌کند!.
وی در ادامه ضمن تسلیت ضایعه درگذشت هموطنانمان در معدن طبس گفت: باید سازوکاری ایجاد شود که کارگران هم سهامدار شوند و راهکار آن است که معادن به صورت تعاونی اداره شود.
امام جمعه همدان افزود: کشور ما از نظر معدنی جزء 10 کشور برتر جهان است به طوری که ذخایر فراوان وجود دارد و کارگران بسیاری در این حوزه مشغول کار هستند.
وی تصریح کرد: در استان همدان هم معادن قابل توجهی وجود دارد اما باید بررسی کرد به چه میزان مردم از معادن بهره‌مند می‌شوند؟.
حجت‌الاسلام والمسلمین شعبانی با بیان اینکه بخش تعاونی باید در زمینه معادن فعال شود گفت: ابن اتفاق در تحقق عدالت اجتماعی موثر است.
وی افزود: دهه 90 اتفاقاتی چون حادثه اخیر در معادن رخ داده، بنابراین باید برنامه دقیقی برای جلوگیری از این اتفاقات تدوین شود.
وی اظهار کرد: در دهه 90 اتفاقاتی چون حادثه اخیر در معادن رخ داده، بنابراین باید برنامه دقیقی برای جلوگیری از این اتفاقات تدوین شود.
  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/86796