کد خبر : 86865
تاریخ : 1403/7/8
گروه خبری : جامعه

پرداخت ماهانه 500 میلیارد ریال حقوق به نیروهای شهرداری ایلام


افشین مظفری روز شنبه در آیین گرامیداشت روز ملی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام، اظهار کرد: مجموعه شهرداری متشکل از 9 سازمان با مأموریت‌های خاص و مختلف است که پرداخت حقوق و مزایای این نیروها به‌ویژه آتش‌نشانان از اهم وظایف شهرداری محسوب می‌شود.
وی افزود: پرداخت حقوق و مزایای تمامی نیروهای شهرداری در سازمان‌های تابعه از منابع داخلی تأمین و پرداخت می‌شود که در این خصوص کمبودها و کاستی‌هایی وجود دارد.
مظفری با اشاره به سختی‌های کار آتش نشانان یادآور شد: زندگی آتش‌نشانان وقف خدمت به مردم شده و شهرداری هم نسبت به پیگیری و تحقق مطالبات آنها مسئول است.
شهردار ایلام با اشاره به اینکه تأمین زمین مسکن کارکنان آتش‌نشانی در دست پیگیری است، اضافه کرد: احداث میدان میوه و تره بار، ایجاد شهر خودرو و بهسازی ورودی ارغوان از دیگر پروژه‌های در دستور کار شهرداری محسوب می‌شود.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام نیز در این آیین گفت: رسالت اصلی سازمان آتش نشانی نجات دادن جان انسان‌هاست.
نصرت‌اله لطفی ادامه داد: سازمان آتش نشانی شهرداری ایلام سه ایستگاه و 73 نیروی فعال دارد که این تعداد ایستگاه و نیرو متناسب با جمعیت و وسعت شهر ایلام نیست.
وی با اشاره به جایگاه والای آتش‌نشانان به‌عنوان فرشتگان نجات، اظهار کرد: در استان ایلام میزان خسارت حوادث ازجمله آتش‌سوزی کمتر از سیل و زلزله و حوادث طبیعی نیست و باید تجهیزات فنی و انفرادی آتش‌نشانان ارتقا پیدا کند.
  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/86865