کد خبر : 86890
تاریخ : 1403/7/8
گروه خبری : جامعه

رئیس کمیسیون بازرسی، نظارت و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان مطرح کرد:

ضرورت نظارت و سامان‌دهی تاکسیرانی توسط شهرداری همدان


حجت‌الاسلام ناصر صفری‌افلاکی بعد از ظهر روز یکشنبه در کمیسیون بازرسی، نظارت و امور اداری شورا که با حضور مسئولان سازمان تاکسیرانی و حمل‌ بار و مسافر و مدیران مربوطه در شهرداری برگزار شد، با اشاره به مشکلات تاکسی‌داران، اظهار کرد: حوزه تاکسی، بار و مسافر نیاز به توجه از سوی شهرداری و مدیریت شهری و فعالیت‌هایی به‌منظور حل مشکلات موجود دارد.
وی با بیان اینکه رانندگان تاکسی از کارگزاران ذیل شهرداری محسوب می‌شوند، گفت: با توجه به این مهم توجه به این قشر و مشکلات آن‌ها از سوی شهرداری، ضروری است.
رئیس کمیسیون بازرسی، نظارت و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: حوزه نظارت بر تاکسیرانی و سامان‌دهی این بخش به شهرداری مربوط می‌شود و درنظر داریم با اقدامات مؤثر این خانواده بزرگ سه هزار و 500 نفره را از مزیت‌ها و رفاهیئت بهره‌مند کنیم.
صفری‌افلاکی تأمین دستگاه الکترونیکی پرداخت خُرد را از ضروریات در حوزه تاکسیرانی برشمرد و افزود: یکی از مشکلات مردم و تاکسی‌داران پرداخت نقدی کرایه‌ها است که با تهیه دستگاه پرداخت خُرد و کارت شهروندی، این مشکل رفع خواهد شد.
وی با تأکید بر اینکه درصورت تحقق تأمین دستگاه پرداخت خُرد اتفاقات خوبی رقم می‌خورد، تصریح کرد: این موضوع تحول اقتصادی بزرگی برای رانندگان تاکسی و سازمان تاکسیرانی و تحول اجتماعی عظیمی برای مردم است.
رئیس کمیسیون بازرسی، نظارت و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: از گردش مالی در این بخش می‌توان علاوه‌بر اقدامات مؤثر دیگر، پروژه‌های مهم فرهنگی را نیز برای رانندگان تاکسی اجرایی کنیم.
صفری‌افلاکی خواستار پیگیری و تأمین هرچه سریع‌تر دستگاه‌های پرداخت خُرد برای تاکسی‌ها شد و خاطرنشان کرد: به این منظور باید با تمام توان و رایزنی برای همکاری بانک‌ها، اقدام شود.
  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/86890