کد خبر : 87084
تاریخ : 1403/7/14
گروه خبری : فرهنگی

با همکاری کانون پرورش فکری و نیروی انتظامی استان همدان؛

هفته ملی کودک با نواختن ‌زنگ دوستی‌ در مدارس همدان آغاز شد


هفته ملی کودک با شعار «برای کودکان، برای آینده» با نواختن زنگ دوستی در مدارس سراسر استان ضمن همکاری کانون پرورش فکری و نیروی انتظامی استان همدان، آغاز شد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان شنبه 14 مهرماه در این آیین ضمن تبریک شروع هفته ملی کودک به تمامی کودکان و نوجوانان این سرزمین و تبریک روز جهانی کودک با یاد کودکان شهید غزه، اظهار کرد: کودکان و نوجوانان به‌عنوان آینده‌سازان این کشور، بزرگ‌ترین نعمت برای ما هستند که هرگونه هزینه برای آن‌ها، سرمایه‌گذاری برای آینده خواهد بود.
معصومه ابراهیمی‌هژیر افزود: ما امروز با برنامه پیک امید و اهدای 150 جلد کتاب به کتابخانه این مدرسه هفته ملی کودک را با شعار «برای کودکان، برای آینده» آغاز خواهیم کرد و جا دارد از نیروهای زحمت‌کش نیروی انتظامی برای ویژگی ایثار و ازخودگذشتگی که دارند و امنیت ما را تأمین می‌کنند، تشکر کنیم.
وی خطاب به دانش‌آموزان،گفت: شما باید با خوب درس خواندن و احترام به والدین و معلمان خود قدردان زحماتشان باشید و بدانید که این کشور با سعی و تلاش ما، آباد خواهد شد.
فرماندهی انتظامی شهرستان فامنین نیز با تبریک هفته ملی کودک، تصریح کرد: همه نیروهای انتظامی کودکان و نوجوانان را دوست دارند و با گذشتن از جان خود، دنبال تأمین امنیت برای شما هستند تا در آرامش خوب درس بخوانید.
هادی پوررجب با بیان اینکه دانش‌آموزان باید یک‌سری نکات مهم را در مورد رفت‌وآمد به مدرسه بدانند، گفت: شما نباید با افراد غریبه که شناختی از آن‌ها ندارید، صحبت کنید و به آن‌ها اطلاعاتی در مورد خود و خانواده بدهید؛ زیرا افرادی هستند که بچه‌ها را دوست ندارند و از آن‌ها سوء استفاده و برایشان خطر ایجاد می‌کنند.
هفته ملی کودک از تاریخ 14 تا 20 مهرماه در مراکز فرهنگی- هنری سطح استان با شعار «برای کودکان، برای آینده» برگزار خواهد بود که هرروز یک شعار دارد و برای آن متناسب با شعار، برنامه ‌های متنوعی درنظر گرفته شده است؛ جشن بزرگ روز کودک 16 مهرماه ساعت 16 در میدان باباطاهر با حضور عوامل برنامه کودک شبکه همدان و اجرای عموحمید برای کودکان و نوجوانان همدانی برگزار خواهد شد.
مراسم آغاز هفته ملی کودک صبح روز شنبه در دبستان شهید صفدرعلی سهرابی در روستای «امیرآباد» از توابع شهرستان فامنین با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، فرماندار شهرستان فامنین، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش همدان، فرمانده انتظامی شهرستان، مدیر آموزش‌وپرورش فامنین و سایر مسئولان در کنار دانش‌آموزان این دبستان برگزار شد.
  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/87084