شناسه خبر:50670
1400/10/14 09:46:07

سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با صدور بیانیه‌ای به‌مناسبت فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت سردار «حاج‌قاسم سلیمانی»، اعلام کرد که ترور ناجوانمردانه فرمانده سپاه قدس و حشدالشعبی عراق، بدون شک باعث توسعه جهان تشیع، بیمه شدن جبهه مقاومت و پیروزی بیش‌ازپیش آن شده است.


در بیانیه سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان آمده است: دومین سال از روز جهانی مقاومت، همه جهانیان را به یاد تلخ‌کامی یکی از ناگوارترین فجایع تاریخ بشریت می‌اندازد؛ ضایعه‌ای که در نخستین روزهای سال نو میلادی 2020 توسط استکبار، صهیونیسم و عوامل وهابیت، قلوب میلیون‌ها مسلمان شیعه و سنی، مسیحیان و ادیان مختلف دیگر را متألم کرد و مصیبتش برای آنان روزافزون خواهد بود.
همان‌ها که شاهد مجاهدت و مقاومت عدالت‌خواهانه سردار «حاج‌قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس، حامل نشان عالی ذوالفقار، قافله‌سالار پاسداران و مدافعان حرم بوده و ره‌آورد رشادت‌هایش را درک کرده‌اند.
در این بیانیه آمده است: مکتب مقاومت، در یک آن بامداد (13 دی‌ماه 1398) دو فرمانده رشید خود در سپاه قدس و حشدالشعبی عراق را از دست داد، اما ترور ناجوانمردانه این شهیدان بی‌شک باعث توسعه جهان تشیع، بیمه شدن جبهه مقاومت و پیروزی بیش‌ازپیش آن شده است و در این دوسالانه سخت ولی پُربار، دو سردار عزیز سپاه قدس سردار حجازی و سردار ایرلو هم به خیل شهدای مقاومت پیوستند که به روح مقدسشان سلام می‌فرستیم.
سپاه همدان در ادامه این بیانیه تصریح کرده، اینک با افتخار و اقتدا به سیدالشهدای مدافعان حرم سردار «حسین همدانی» همان حبیب حرم از خطه دارالمجاهدین و از مربیان مکتب حاج‌قاسم، ما مجاهدین سپاه انصارالحسین (ع)، ضمن محکوم کردن این جنایت بزرگ، با تأسی به آیه شریفه «والله عزیزُ ذوانتقام» به خون مطهر این شهدای والامقام قسم یاد می‌کنیم که انتقام سخت همچنان در راه است؛ آمریکا بداند اگر برای عملیات ترور سردار آزاده ما نام (آذرخش کبود) Blue lightning را بر عملیات خود می‌گذارد، باید در انتظار عملیات «صاعقه سرخ» RED THUNDERBOLT نیز باشد که دودمان او را به آتش خواهد کشید! الحمدلله که شکست ترامپ قمارباز و همدستی‌اش با صهیونیسم خبیث در دنیا علنی شد و انشاالله روند شکست دولت‌های غاصب سریع‌تر خواهد شد.
در این بیانیه آمده است: دروس مکتب «سلیمانی» همان فریاد طنین‌انداز سلیمانی است که آموخت «ما ملت امام حسینیم، ما ملت شهادتیم». ما فرزندان عاشورا و شاگردان کربلا هستیم. این راه پُررهرو در امتداد خط سرخ و خونین کربلای حسینی ادامه دارد و به‌زودی تروریسم‌های جانی به عمق معنای آیه کریمه قرآنی «ان الله لایضیع اجرالمحسنین» پی خواهند برد! همان شاگرد مکتب امیرالمؤمنین که به قاتلش وعده داده: «قسم به خدا اگر مرا شهید کنی، شفاعتت می‌کنم...».
این بیانیه می‌افزاید: دشمنان خارجی و داخلی ایران و منافقان کوردل بدانند سردار سلیمانی همواره مسیر ایستادگی و مقاومت را طی کرد و هیچ‌گاه به فکر مذاکره و سازش با دشمنان نبود و به دنبال آن در پیروی از فرموده رهبری که فرمودند: «جنتلمن‌های مذاکره همان تروریسم‌های فرودگاه بغداد هستند»، هرگز روی مذاکره را از دولت‌های انقلابی ایران نخواهند دید تا مصداق «اشداء علی‌الکفار و رحماء بینهم» به ثبوت برسد.
در این بیانیه تأکید شده، رهبر عزیزمان با قلبی امیدوار مستحضر باشند که اگر مالک اشتر زمانشان رفته، عمارهایشان پایدار هستند و اینک با معظم‌له پیمان می‌بندیم که بندبند ولایت‌نامه را که همان وصیت‌نامه سپهسالار عشق است، به چشم و دل برمی‌داریم و در اطاعت از ولایت برای حفظ ایران قوی، روشنگرانه جهاد می‌کنیم و نیز از سردار «قاآنی» غیرتمند و عزیز هم حمایتی مجاهدانه خواهیم داشت.

شناسه خبر 50670