شناسه خبر:57068
1401/4/6 08:14:30

سپهرغرب، گروه خبر: دادستان عمومی و انقلاب نهاوند از ممنوعیت کشت محصولات پُرآب‌بر خبر داد و گفت: افرادی از استان‌های دیگر با هدف کشت محصولات پُرآب‌بر درصدد اجاره زمین در نهاوند بودند که با توجه به وضعیت بارش‌ها در این زمینه ممنوعیت‌ ایجاد شد.

عباس آزادبخت ظهر روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی سه سال گذشته با همکاری شهرداری نهاوند 450 ملک خطرزا در شهرستان رفع خطر شد.

وی گفت: این املاک که بنا به اعلام شهرداری خطراتی را برای شهروندان ایجاد کرده بود، دیوارکشی و یا تخریب شدند که موجبات رضایتمندی ساکنان منطقه را فراهم آورد.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند برخورد با جرائم خشن را یکی از اقدامات مؤثر دادستانی شهرستان عنوان کرد و افزود: ما در برخورد با جرائم خشن که موجب برهم زدن امنیت و آسایش عمومی می‌شود، هیچ مماشاتی نداشته و نخواهیم داشت و مطابق قانون برخورد جدی در این زمینه اعمال کرده‌ایم.

وی گفت: در این زمینه علاوه‌بر مجازات افراد شرور تاکنون برای چندین‌نفر از کسانی که جرایم خشن داشته‌اند، حکم تبعید صادر شده که خوشبختانه برخوردهای صورت‌گرفته باعث شده آمار این جرائم در مقایسه با گذشته کاهش داشته باشد.

شناسه خبر 57068