شناسه خبر:58761
1401/5/23 09:10:49
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد:

6 هزار میلیارد تومان عاید گندمکاران کردستانی می‌شود

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان جهادکشاورزی کردستان گفت: امسال تاکنون 6 هزار میلیارد تومان عاید گندمکاران استان شده است.

پیمان اسکندری در دومین جلسه شورای هماهنگی سازمان با تأکید بر تأثیر بخش کشاورزی در معیشت مردم اظهار کرد: امسال 6 هزار میلیارد تومان فقط از تولید گندم به کشاورزان استان پرداخت می‌شود که به نوعی بخش بزرگی از اقتصاد استان تحت تأثیر میزان تولیدات بخش کشاورزی است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین سهم اشتغال‌زایی و 30 درصد تولید ناخاص داخلی استان به بخش کشاورزی وابسته است و این مسئله اهمیت بخش کشاورزی و اقدامات توسعه‌ای در این حوزه را بیشتر نمایان می‌کند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی کردستان با بیان اینکه تاکنون دو هزار و 500 میلیارد تومان پول به حساب گندمکاران استان واریز شده است، تصریح کرد: پیگیری ما برای پرداخت مابقی طلب کشاورزان از دولت ادامه دارد و امیدواریم به زودی کل پول گندم کشاورزان به استان اختصاص یابد.

اسکندری افزود: ارتباط قوی مدیران با بهره‌برداران بخش، نقدپذیری و پاسخگویی به مراجعین و استقبال شایسته از سرمایه‌گذاران از مهم‌ترین خواسته‌ها و سیاست‌های بخش کشاورزی استان کردستان است.

وی با تأکید بر سیاست‌های روشن و شفاف دولت سیزدهم در پاسخ‌گویی به مردم و آسان‌کاری در اجرای دستورالعمل‌های اداری اظهار کرد: رفع مسائل اداری و تکریم متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، توجه خاص به موانع پیش روی آن‌ها و تلاش برای حل آن‌ها باید در راس امورات مدیران مجموعه قرار گیرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی کردستان تصریح کرد: باید مدیران مجموعه در نهایت صداقت و پاکی و مقتدارانه تصمیمات جهادی برای رفع موانع تولید و توسعه بخش کشاورزی بگیرند و شبانه‌روزی در راستای خدمت به بهره‌برداران بخش کشاورزی تلاش کنند.

شناسه خبر 58761