شناسه خبر:60453
1401/6/31 10:11:44

سپهرغرب، گروه ریحانه‌آفرینش: '«بی‌بی زینت زنده‌باد»، امدادگر هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: با همسرم در همان ابتدای ازدواج شرط کرده بودم که هر موقع خواستم باید بتوانم به جبهه بروم.

وی افزود: با اجازه همسرم وارد جبهه شده و تا پایان جنگ نیز در جبهه حضور داشتم و این بهترین آزادی برای من بود که می‌توانستم با اجازه همسرم و برای دفاع از کشورم، در جبهه حضور داشته باشم.
وی گفت: در نخستین شب حضورم در جبهه از شدت گرما و بوی بدی که در آن منطقه بود حالت خیلی بدی به من دست داد اما با وجود این شرایط بد، بازهم دوست داشتم در جبهه بمانم و به برادران و خواهرانم کمک کنم.
امدادگر هشت سال دفاع مقدس کمک به سربازان جبهه اسلام را یک افتخار برای خود دانست و ابراز کرد: هرچند یک دختر نازپرورده بودم اما در کوران جبهه سرد و گرم چشیده و در آن شرایط سخت پخته شدم.
زنده‌باد با اشاره به وساطت خود برای برقراری پیوند ازدواج میان جوانان بسیجی و دختران آشنای خود، گفت: این روند پس از جنگ نیز ادامه یافته و امروز نیز من به‌عنوان واسط ازدواج و تسهیل کننده اجرای این سنت حسنه اسلامی شناخته می‌شوم.
وی با تأکید بر اینکه ازدواج آسان می‌تواند مشکل بسیاری از جوانان را حل کند، ابراز کرد: علاوه بر آشنا کردن جوانان برای ازدواج، با توجه به آشنایانی که در صنوف مختلف دارم تلاش می‌کنم هزینه ازدواج آنان را به حداقل برسانم.
امدادگر هشت سال دفاع مقدس با اشاره ازدواج ساده خود، گفت: فرزندانم نیز مراسم مختصری برای ازدواج داشتند و البته که در این امور باید از اول از خود شروع کرد و سپس جوانان را به ازدواج آسان و قناعت سفارش کرد.

شناسه خبر 60453