شناسه خبر:65826
1401/11/18 09:36:34
مسئول بسیج معماری سپاه انصارالحسین (ع) همدان خبر داد:

برگزاری دومین نشست تخصصی معماری و شهرسازی اسلامی در همدان

سپهرغرب، گروه خبر: مسئول بسیج عمران و معماری مهندسین سپاه انصارالحسین (ع) همدان از برگزاری دومین نشست تخصصی معماری و شهرسازی اسلامی با موضوع تحقق شهرک‌سازی نوین، زیست‌شهر اسلامی خبر داد.

علی‌اصغر عاطف در بیان اهداف برگزاری این همایش گفت: در جست‌وجوی توسعه و پیشرفت ایران اسلامی سعی بر آن است به پشتوانه گذشته تاریخی پُرتلاش مردم سرزمین ایران در برپایی شهرها و بناها، اکنون معماری و شهرسازی را در مسیر توسعه و تحول مطلوب قرار دهیم.
وی در ادامه افزود: شاخصه‌ها و مؤلفه‌های تخصصی در مسیری هدفمند مورد خطاب قرار گرفته و شرایط زیست مطلوب ساحت انسان بر پایه ارزش‌های معماری و شهرسازی اسلامی در عرصه شهر و ساختمان منعکس شود.
مسئول بسیج عمران و معماری مهندسین سپاه انصارالحسین علیه‌السلام همدان اشاره کرد: به همین منظور سلسله‌نشست‌های تخصصی گروه معماری و شهرسازی بسیج عمران و معماری مهندسین استان همدان به‌صورت مستمر و با همت دلسوزان متخصص عرصه‌های نظریه‌پردازی، اجرایی و مسئولین متعهد استانی، در تحقق این مهم به افق رشد و تحول در این زمینه می‌اندیشند.
عاطف در پایان گفت: همایش تخصصی معماری و شهرسازی اسلامی روز چهارشنبه 19 بهمن‌ماه از ساعت 9 الی 12 در محل سالن همایش دانشگاه صنعتی همدان خواهد بود.

شناسه خبر 65826