شناسه خبر:65899
1401/11/19 09:52:20

سپهرغرب، گروه خبر: همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور استاندار مرکزی، طرح‌های برق‌رسانی شهرستان ساوه به صورت همزمان در روستای قردین به بهره‌برداری رسید.

همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور استاندار مرکزی، طرح‌های برق‌رسانی شهرستان ساوه به صورت همزمان در روستای قردین به بهره‌برداری رسید.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در حاشیه افتتاح این طرح گفت: اجرای طرح بهینه‌سازی «بهارستان» در 43 روستای استان مرکزی عملیاتی شده است که در شهرستان ساوه این طرح با تبدیل شبکه سیمی به کابل در 103 کیلومتر اجرا شده است.
محمود محمودی افزود: اجرای طرح‌های بهینه‌سازی 21 روستا فاقد دهیاری و اصلاح و بهینه‌سازی 9 پست زمینی در نقاط مختلف شهرستان و شهر صنعتی کاوه و احداث 28 دستگاه پست هوایی جهت رفع ضعف ولتاژ از اقدامات انجام شده در این طرح است.
وی با بیان اینکه این طرح‌های شهرستان با اعتباری در حدود 889 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است گفت: در اجرای این طرح موضوع اصلاح شبکه فشار متوسط هوایی برای افزایش قابلیت مانور و احداث 2 فیدر جدید از پست 63/20 امامزاده خورق نیز در دستور کار قرار گرفت.
گفتنی است بهره‌برداری همزمان این طرح در روستای قردین از توابع بخش مرکزی شهرستان ساوه انجام شد.

شناسه خبر 65899