کد خبر : 44436
تاریخ : 1400/5/20
گروه خبری : استان‌ها

تأکید فرمانده سپاه کردستان بر ترویج فرهنگ ورزش در میان جوانان

ورزشکاران فرصتی برای تقویت قدرت نرم کشور هستند

سردار سید صادق حسینی در جلسه هیئت اندیشه‌ورز بسیج ورزشکاران، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، ورزشکاران را عامل غرور و تقویت قدرت نرم در کشور در برابر دشمنان دانست و اظهار کرد: ورزش جوانان امری بسیار مهم است و کسانی که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند باید بر اهمیت جوانان و پیشرفت کشور واقف باشند.

وی با تقدیر از فعالیت‌های هیئت اندیشه‌ورز در راستای ترویج فرهنگ ورزش و اهمیت دادن به جوانان، بر همکاری و تعامل بیش از پیش تأکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا در بحث فرهنگی و جوانان بیشتر کار کرده و کار‌های هدفمند و اثرگذاری را در برابر جنگ نرم دشمن انجام داده و این آمادگی در سپاه و بسیج برای همکاری و همراهی وجود دارد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه اگر احساس مسئولیت و دفاع از ارزش‌ها نباشد، خوبی‌ها رخت برمی‌بند، تصریح کرد: هیئت اندیشه ورز در حوزه ورزش و جوانان تا به حال مسئولیت سنگینی را قبول کرده و می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

سردار حسینی بیان کرد: هیئت اندیشه‌ورز با ریل‌گذاری مطلوب می‌تواند ظرفیت خوبی برای پیشرفت ورزش جوانان باشد.

گفتنی است؛ در این جلسه هر یک از اعضای هیئت اندیشه‌ورز به بیان نظرات و برنامه‌های خود پرداختند و پیرامون موضوعات مختلف؛ ورزش‌های قهرمانی، تمرکز در ورزش همگانی، توجه ویژه به امر فرهنگ در ورزش شهرستان‌ها، اجرای ورزش‌های بومی محلی و پیگیری فراهم کردن امکانات ورزشی برای ورزش محلات تبادل نظر صورت گرفت.

در پایان از اعضای برتر هیئت اندیشه‌ورز بسیج ورزشکاران استان کردستان تجلیل به عمل آمد.

 

  لینک
https://www.sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/44436