شناسه خبر:44436
1400/5/20 10:11:46
تأکید فرمانده سپاه کردستان بر ترویج فرهنگ ورزش در میان جوانان

ورزشکاران فرصتی برای تقویت قدرت نرم کشور هستند

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان ورزشکاران را عامل غرور و تقویت قدرت نرم در کشور در برابر دشمنان دانست.

سردار سید صادق حسینی در جلسه هیئت اندیشه‌ورز بسیج ورزشکاران، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، ورزشکاران را عامل غرور و تقویت قدرت نرم در کشور در برابر دشمنان دانست و اظهار کرد: ورزش جوانان امری بسیار مهم است و کسانی که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند باید بر اهمیت جوانان و پیشرفت کشور واقف باشند.

وی با تقدیر از فعالیت‌های هیئت اندیشه‌ورز در راستای ترویج فرهنگ ورزش و اهمیت دادن به جوانان، بر همکاری و تعامل بیش از پیش تأکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا در بحث فرهنگی و جوانان بیشتر کار کرده و کار‌های هدفمند و اثرگذاری را در برابر جنگ نرم دشمن انجام داده و این آمادگی در سپاه و بسیج برای همکاری و همراهی وجود دارد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه اگر احساس مسئولیت و دفاع از ارزش‌ها نباشد، خوبی‌ها رخت برمی‌بند، تصریح کرد: هیئت اندیشه ورز در حوزه ورزش و جوانان تا به حال مسئولیت سنگینی را قبول کرده و می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

سردار حسینی بیان کرد: هیئت اندیشه‌ورز با ریل‌گذاری مطلوب می‌تواند ظرفیت خوبی برای پیشرفت ورزش جوانان باشد.

گفتنی است؛ در این جلسه هر یک از اعضای هیئت اندیشه‌ورز به بیان نظرات و برنامه‌های خود پرداختند و پیرامون موضوعات مختلف؛ ورزش‌های قهرمانی، تمرکز در ورزش همگانی، توجه ویژه به امر فرهنگ در ورزش شهرستان‌ها، اجرای ورزش‌های بومی محلی و پیگیری فراهم کردن امکانات ورزشی برای ورزش محلات تبادل نظر صورت گرفت.

در پایان از اعضای برتر هیئت اندیشه‌ورز بسیج ورزشکاران استان کردستان تجلیل به عمل آمد.

 

شناسه خبر 44436