شناسه خبر:81862
1403/2/8 17:47:19

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت 77 درصدی گام نخست پروژه جهاد آب‌رسانی در استان خبر داد و گفت: از ابتدای شروع این پروژه در اسفندماه 1401 تاکنون 304 میلیارد تومان اعتبار به طرح جهاد آب‌رسانی همدان اختصاص پیدا کرده و پیشرفت فیزیکی ما بیش از میانگین کشوری است.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر اظهار کرد: آب‌رسانی به 160 روستا در گام نخست هدف‌گذاری شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهره‌برداری از پروژه‌های آب‌رسانی روستایی استان درحال انجام است تا بتوانیم مشکل آب شرب روستاهای دارای تنش آبی را در کمترین زمان ممکن حل کنیم.

بختیاری‌فر با اشاره به تخصیص 304 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه جهاد آب‌رسانی استان، مطرح کرد: 509 میلیارد تومان برای گام نخست این پروژه درنظر گرفته شده و پیگیر جذب منابع هستیم تا رونق و جهشی در پروژه‌های آب‌رسانی استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تا قبل از فصل تابستان باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین پایدار آب در استان انجام شود، تصریح کرد: با توجه به وضعیت منابع آبی استان و تجربیاتی که از تنش آبی در سال‌های گذشته داشتیم، آب برای ما موضوع مهمی است و از تمام ظرفیت خود برای تأمین آب پایدار ساکنان روستاها و شهرهای استان استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان افزود: آب‌رسانی روستایی یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است که با توجه به اهمیت موضوع آب مورد توجه قرار گرفته و دولت سیزدهم عزم جدی برای سیراب کردن همه روستانشینان دارد.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 81862